Afspilning af lyd.
Fra : Klaus H

Dato : 22-02-06 20:03

Hejsa.

Hvordan får man afspillet en lydfil med FrontPage?

Jeg har en tabel med 24 stykker musik som henholdsvis .wmf og .mp3. hver
nummer er linket til placeringen af lydfilen - men hvordan får jeg den til
at afspille filen når der klikkes på titlen?

Klaus H

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 22-02-06 20:38

Klaus H skrev:

> [...]
> .mp3. hver nummer er linket til placeringen af lydfilen - men
> hvordan får jeg den til at afspille filen når der klikkes på
hvis lydfilen f.ex hedder 11 pista 11.wma laegger du den i din
mappe, eller en undermappe for lydfiler, og linker ganske
almindeligt til den, f.ex. i dette eksempel til 11_pista_11.wma. Du
kan høre melodien (Ave María) her
http://www.dansk-oss.com/malaga/leticia.htm, den (og Leticia) er
ganske dejlig
thomas

Fra : Roland Lyngvig

Dato : 25-02-06 15:24

Hvis du kører W2K3 og IIS6, kan du installere Windows Media Streaming
Server. Det er en gratis komponent, der blot skal installeres fra Add/Remove
Programs -> Windows Components.

Den giver dig mulighed for rigtig streaming af lyd og video. Så kan de
besøgende spole frem og tilbage i lydfilen osv. Det er en bedre og mere
optimeret måde at gøre det på.

Mvh.
Roland Lyngvig