nogen kan ikke se billeder
Fra : Anet

Dato : 21-02-06 18:35

jeg har lavet en lille hjemmeside som venner og bekendte kan kigge lidt på,
men jeg har fået melding tilbage om at der er et par stykker af dem der ikke
kan se mine billeder men godt min tekst. Hvad er det lige der sker? Nogen
der har en god forklaring?

--
Hilsen
Annette

Fra : Birgitte

Dato : 21-02-06 20:32

"Anet" <anetengFJERNDETTEHER@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke
> kan se mine billeder men godt min tekst. Hvad er det lige der sker? Nogen

Hej Annette , det må være deres indstillinger i deres browser det er galt
med, jeg tog lige en chek på din hunde side og hesteside, der ser jeg fint
alle billeder.

--
med venlig hilsen

Birgitte Windfeld
www.ninaweb.dk/havedam
www.koihus.dk

Fra : Anet

Dato : 21-02-06 23:09

"Birgitte" <bwh@NOSPAMFORMEPLEASEos.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> med, jeg tog lige en chek på din hunde side og hesteside, der ser jeg fint

(klip)

Tak fordi du ville checke det. Men gad vide hvad det lige er der så spærer
for det hos dem. For jeg har aldrig haft de problemer.

--
Hilsen
Annette