Uploadproblemer med FrontPage 2003
Fra : Karsten Jensen

Dato : 18-02-06 13:09

Hejsa, håber nogle kan hjælpe - jeg har uploadproblemer med Frontpage
2003.

Jeg har selv stedet:

www.web1.dk (navneksempel) der ligger hos enavn.dk

og er webmaster på:
www.web2.dk (hos enavn)
www.web3.dk (hos viborgnet)

Pludselig kan jeg ikke uploade web2 eller web3. Men godt på web1. Jeg
har foretaget et større redesign af web2 og web3 og når jeg står inde
i FP og vil uploade web2 eller web3 - tror FP, det skal ligge i web1 -
når jeg så ændrer det til web2 eller web3 og indtaster relevante
oplysninger (URL'en) (med Frontpage Serverextensions- ja så sker der
bare ikke noget. Når den på web3 spørger om brugernavn og password kan
jeg se i baggrunden for "egenskaber for websted" - at der ikke ligger
noget under vinduet lokalt websted. Mærkeligt.....

Fra : Karsten Jensen

Dato : 19-02-06 13:28

On Sat, 18 Feb 2006 13:08:33 +0100, Karsten Jensen
<k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> wrote:

Ingen andre med problemer med at håndtere mere end ét domain?

Fra : enkvinde

Dato : 19-02-06 22:29

> Ingen andre med problemer med at håndtere mere end ét domain?

Næh, det kører fint og jeg har da 5-6 stykker at holde styr på hos vildt
forskellige udbydere.

Men jeg formoder at du nu har lært at frontpage extensions skal være slået
til på alle dine websteder og at du selvfølgelig har tjekket dette. Det
kunne nemlig lyde som om, det stadig er problemet.

Hvis det ikke er tilfældet, så kunne det lyde som om, du ikke har dine
websteder seperat, hvilket ville give dine oplevelser mening.

Det var vist budene herfra.
Hilsen Eva

Fra : Karsten Jensen

Dato : 20-02-06 18:31

On Sun, 19 Feb 2006 22:28:32 +0100, "enkvinde"
<HulkendeHulda@hotmail.com> wrote:

>Næh, det kører fint og jeg har da 5-6 stykker at holde styr på hos vildt
>forskellige udbydere.

Det handlede om, at der på det ene websted også var problemer med Ext.
Dernæst opførte Ext sig underligt på et andet sted og pludselig skulle
der uploades uden www eller http:// i upload-indstillinger. Udbyderen
kunne ikke forklare problemet andet end at FPs Server Extensions
sommetider går sine egne vegne. Men nu virker det.

>Hvis det ikke er tilfældet, så kunne det lyde som om, du ikke har dine
>websteder seperat, hvilket ville give dine oplevelser mening.

Ikke forstået? De ligger i hver sine mapper lokalt og på hver sin
server globalt