lille problem med frontpage
Fra : Jesper Hansen

Dato : 17-02-06 11:12

Hej NG

Jeg har et lille problem når jeg opdatere med frontpage, så laver den min
nederste opdatere linje( Sidst opdateret Friday den 17. February 2006) om
til engelsk, i FP står det på dansk ( Sidst opdateret fredag den 17.
februar 2006
) og på hjemmesiden er det engelsk.

Hvad går der galt ??

hjemmesiden er http://www.sydhavsoernesbowlingklub.dk/

Venlig hilsen

Jesper c",)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-02-06 17:39

"Jesper Hansen" <jmxxh@xx.tdcadsl.dk(fjern x'er for mail)> skrev:

> [...]
>nederste opdatere linje( Sidst opdateret Friday den 17. February 2006) om
>til engelsk, i FP står det på dansk ( Sidst opdateret fredag den 17.

At der på dit webhotel er installeret en engelsk/amerikansk
version af Frontpage Extensions.

Kontakt dem og spørg om de vil ændre det til en dansk version,
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Jesper Hansen

Dato : 18-02-06 14:09

> At der på dit webhotel er installeret en engelsk/amerikansk
> version af Frontpage Extensions.
>
> Kontakt dem og spørg om de vil ændre det til en dansk version,

e-navn skriver tilbage at "Det er hardcodet i din index fil, så det er noget
dit FrontPage program gør."

Hvad gør jeg så ??

Mvh Jesper c",)

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-06 23:27

"Jesper Hansen" <jmxxh@xx.tdcadsl.dk(fjern x'er for mail)> skrev i en
meddelelse news:43f71c6d$0$27621$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> e-navn skriver tilbage at "Det er hardcodet i din index fil, så det er
> noget dit FrontPage program gør."
>
> Hvad gør jeg så ??

Du fortæller e-navn én gang til - langsomt - at FrontPage Server Extensions
på webserveren skal have installeret en dansk sprogpakke. Denne sprogpakke
kan downloades gratis fra Microsoft uanset om det er en IIS eller en Apache
webserver. Det som e-navn tror er, at denne kodning i filens header

har indflydelse på FrontPage Server Extensions. Det har den ikke. Den har
kun indflydelse på de browsere der læser siden. Der SKAL installeres en
dansk sprogpakke på webserveren.

mvh
Ulrik

Fra : Jesper Hansen

Dato : 26-02-06 21:04

> [...]
>
> har indflydelse på FrontPage Server Extensions. Det har den ikke. Den har
> kun indflydelse på de browsere der læser siden. Der SKAL installeres en

Tak skal du have, jeg prøver og se hvad de siger.

Fra : Jesper Hansen

Dato : 27-02-06 11:06

> [...]
>
> har indflydelse på FrontPage Server Extensions. Det har den ikke. Den har
> kun indflydelse på de browsere der læser siden. Der SKAL installeres en

Hej Ulrik

Enavn er ikke kede af det, nu skal du se deres svar :

"Hvis vi har taget fejl, så beklager vi da naturligvis. Kan du få
vedkommende
til at sende mig linket til den sprogpakke han mener skulle findes? Så skal
jeg nok se om den kan lægges op. Naturligvis skal du så erklære dig
indforstået med at det arbejde der udføres bliver betalt af dig, såfremt at
installationen af sprogpakken IKKE løser problemer og det dermed er en fejl
dit eget program. Prisen er DKK 749 pr. påbegyndt time. Løses problemet ved
installation af sprogpakken, så skal du naturligvis ikke betale noget."

Venlig hilsen Jesper c",)