Textfield med automatisk højde
Fra : Tobias A.

Dato : 03-03-06 07:06

Hej med Jer.. jeg har brug for et lave et tekst felt som der
automatisk udvider sig i højden når der bliver skrevet i det..!
men nu har jeg simpelthen prøvet alt og mine "tekniske"
kompatancer strækker sig ikke.. !

så ja helt enkelt :

Tekst felt med automatisk højde som tilpasser sig når man
skriver!

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Allan Vebel

Dato : 03-03-06 23:08

Tobias A. skrev:

> Tekst felt med automatisk højde som tilpasser sig når
> man skriver!

Mener du en almindelig <div> eller et <textarea>?

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Christian Hansen

Dato : 12-03-06 13:40

Tobias A. wrote:
> Tekst felt med automatisk højde som tilpasser sig når man
> skriver!

Jeg lavede engang noget, der kunne det - men perfekt er det ikke. Se på

<http://www.chrsen.dk/fundanemt/files/scripter/javascript/misc/textarea.html>

Måske det kan inspirere dig.

Mvh Christian