news.cybercity.dk
Fra : Per Sørensen

Dato : 04-03-06 21:27

Er der andre end mig der kun har news fra 2/3 på cybercitys (møg) servere?

mvh Per Sørensen

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 04-03-06 23:50

On Sat, 4 Mar 2006 21:27:27 +0100, "Per Sørensen"
<mit_navn@overmarken.dk> wrote:

> Er der andre end mig der kun har news fra 2/3 på cybercitys (møg) servere?

Jeg har ingen problemer med news. Måske er det et møgprogram du (og
mange andre) bruger, ikke serverne der er noget galt med.

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : Brian Mortensen

Dato : 07-03-06 19:52

Sat, 04 Mar 2006 23:49:56 +0100 kunne Asbjorn Hojmark ikke længere dy
sig:

> Jeg har ingen problemer med news. Måske er det et møgprogram du (og
> mange andre) bruger, ikke serverne der er noget galt med.

Jeg oplever ikke problemer med at modtage nye indlæg. Faktisk
tværtimod vil jeg sige.. Har her på det sidste haft problemer
med at indlæg der blot er 1-2 dage gamle ikke altid er tilgængelige når
jeg har hentet nye indlæg ned. Så næste gang jeg tjekker for nye
indlæg er de der igen.. Meget mystisk...

Og nej, bruger ikke OE.. Har forsøgt med både Pan og Thunderbird og
fået samme resultat..Efter jeg skiftede til sunsite har der ikke
været problemer..

--
/Brian

Fra : Peter

Dato : 05-03-06 11:04

On Sat, 4 Mar 2006 21:27:27 +0100, "Per Sørensen"
<mit_navn@overmarken.dk> wrote:

>Er der andre end mig der kun har news fra 2/3 på cybercitys (møg) servere?

Jo, jeg har kun beskeder, der er 2 dage gamle.

Fra : Madsen

Dato : 05-03-06 16:44

Per Sørensen wrote:
> Er der andre end mig der kun har news fra 2/3 på cybercitys (møg)
> servere?
Ja
--
Hilsen Madsen