DanskNet kontra Cph. metronet
Fra : Johnny B [2000]

Dato : 19-02-06 15:48

er kommet frem til følgende 2 jeg kunne have interesse i, men ..
- linien skal være stabil og have gode pingtider til spil

er der nogen der ved hvem der er bedst af disse 2 ?
- deres sider lover jo kun godt, men passer det ?

ville vælge en 10/1 hos dansknet eller en 24/1 hos Cph.

prisen i dette tilfælde er ligegyldig, linien skal være stabil med lav ping.

er der nogen af dem der på Dixen nettet ( tror jeg det hedder ) <+

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Karsten H. Larsen

Dato : 19-02-06 18:09

Jeg har haft Cph-metronet 24/1 forbindelse i 1½ måned her på Frederiksberg.
Forbindelsen måtte de låse ved 16 for at få en nogenlunde stabil
forbindelse. Pingtiderne var dog stadig elendige så vi blev enige med at
sætte den ned til 8. Nu kører den stabilt og med lave pingtider.

Mvh

Karsten