ADSL+ eller lign. på Frb., men hvilket ?
Fra : Johnny B [2000]

Dato : 18-02-06 10:44

er monster træt af tdc giga regninger på deres sløve linie ... hvad er der
af alternativer til f.eks cph. metronet ?
må gerne være til boligforeninger også.

frb. net er også en løsning

andre ?

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Niklas Petersen

Dato : 18-02-06 17:20

Johnny B [2000] wrote:
> er monster træt af tdc giga regninger på deres sløve linie ... hvad er der
> af alternativer til f.eks cph. metronet ?
> [...]
http://www.dansknet.dk/ måske. De står vist for FrbNet. De skriver at de
har kabler over det meste af Frederiksberg, hvis du vil have internet
til din boligforening.

De har også ADSL2 på en række Københavnske centraler.

Jeg kender ikke selv noget til deres produkt, udover hvad man kan læse
på deres hjemmeside.

/niklas

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-02-06 00:07

"Johnny B [2000]" <KAGEN_I_DÅSENjohnnyb2000@gmail.com> wrote in message
> er monster træt af tdc giga regninger på deres sløve linie ... hvad er der
> af alternativer til f.eks cph. metronet ?
> [...]

Øhh hvor meget vil du have at vælge imellem?

DBnet var vist godt repræsenteret på frederiksberg, men kræver jo at
foreningen går sammen og beslutter at lave bolignet.. Og ja så kan Comx nok
også...

men CPH-metronet er vel det bedste tilbud på adsl