spørgsmål ang. nyhedsgruppe
Fra : Jack

Dato : 18-02-06 00:17

Hej

Jeg læser nyhedsgrupperne via news.cybercity.dk men kan ikke
finde comp.speech.research.

Via google kan jeg se at nyhedsgruppen findes og nyhedsgrupper
som f.eks. comp.dsp kan jeg godt læse via newsreaderen i
outlook express.

Kan jeg få adgang til comp.speech.research via outlook express
på en eller anden måde?

Tak på forhånd.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-02-06 00:51

Jack skrev:

>Jeg læser nyhedsgrupperne via news.cybercity.dk men kan ikke
>finde comp.speech.research.

Den findes på sunsite.dk, som er gratis at bruge, man skal dog
først oprettes som bruger.

http://dotsrc.org/usenet/

Du kan evt. forespørger Cybercity, om de vil føre gruppen, det
bør du så gøre i en intern cybercitygruppe eller evt. sende dem
en mail.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : ijhygffrscdxzzxdxchv~

Dato : 27-02-06 00:09

Nix det har intet med din newsclient at gøre. Gruppen er aktiv nok til
at enhver ISP burde føre den. Der er 422 indlæg siden sep 2005.
Du har en lorte ISP hvis de ikke fører alle aktive grupper. Alle
Danske newsudbydere er iøvrigt nogle slapsvanse og laver alle mulige
narrestreger for at spare båndbredde.

Nogle eksempler er manglende grupper, binære filer ødelægges bevidst
med automatiske scripts, indlæg slettes umotiveret eller censureres
væk, båndbredden neddrosles, osv
Man skal bede sin ISP om at dokumentere grupperne, båndbredden og
censuren på deres newsserver. Hvis de nægter eller ævler udenom, så
er det fordi de er fyldt med plat.

Fra : Jack

Dato : 27-02-06 02:40

hvilken ISP bruger du ?