cph snart på amager
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-02-06 23:28

http://order.cph-metronet.dk/Webpages/ADSL-CPH/numberLookup.aspx?ch=1

Vi er endvidere snart klar til at kunne levere på Amagerbro, Kastrup,
Sundbyøst - og kan derfor foretage forhåndbestillinger til disse centraler.

spændende at se om de vil lidt længere væk fra CPH

Fra : StoneWare

Dato : 16-02-06 23:43

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> centraler.
>
> spændende at se om de vil lidt længere væk fra CPH

De er fulde af pis............når jeg taster mit tlf - nr så siger den at de
IKKE HAR PLANER FOR MIT OMRÅDE.........jeg bor i Kastrup........

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 17-02-06 16:48

"StoneWare" <HejMedDig@NoSpam.Net> wrote in message

> De er fulde af pis............når jeg taster mit tlf - nr så siger den at
> de IKKE HAR PLANER FOR MIT OMRÅDE.........jeg bor i Kastrup........

de har jo nok ikke opdateret deres system. de skriver man kan ligge
forudbestillinger, hvilket vel sige at man emailer eller ringer til dem?

Fra : Dorph

Dato : 18-02-06 16:09

> De er fulde af pis............når jeg taster mit tlf - nr så siger
> den at de
> IKKE HAR PLANER FOR MIT OMRÅDE.........jeg bor i Kastrup........

Det gør jog også og her er den god nok......

Fra : Anders Mortensen

Dato : 20-02-06 11:12

"StoneWare" <HejMedDig@NoSpam.Net> skrev i en meddelelse
> De er fulde af pis............når jeg taster mit tlf - nr så siger den at
> de IKKE HAR PLANER FOR MIT OMRÅDE.........jeg bor i
> Kastrup........

Når de omtaler Kastrup, så er det Kastrup-centralen de mener. Selv om du bor
i Kastrup, behøver du ikke at være tilsluttet denne central.

Anders