Cybercity forøgelse af hastighed
Fra : Per Sørensen

Dato : 15-02-06 21:58

Er der andre i gruppen der endnu ikke er blevet opgraderet til den lovede
hastighed pr. 15/2?

Jeg kan også se at de ikke reklamerer med det mere, men os der er lovet
opgraderingen burde vel få det?

mvh Per

Fra : BuFFerz

Dato : 15-02-06 22:36

Jeg skulle nettop her ind for at spørge om det samme - så godt du har
oprettet en tråd om emnet
Venter også stadig på forøgelsen...

Jeg har 512/128 (faktiske hastighed 512/384)
så forventer at inden for den næste 1½ time at have 1024/???

Men vi får at se - kan være de har tekniske problemer...

http://10.0.0.1:2033/SystStatusFrame.html

/Buff

Fra : Per R.

Dato : 15-02-06 23:00

"BuFFerz" <nospam@tomesdfsdfs.dfsklh> skrev i en meddelelse
> [...]
> så forventer at inden for den næste 1½ time at have 1024/???
>
> Men vi får at se - kan være de har tekniske problemer...

Jeg har talt med kundeservice. Der var en sindsforvirret kvinde der talte om
opgradering inden 17 marts. Det var noget med betalingsperiode.
Gud ved om man skal grine eller græde?

--
Per R.

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 16-02-06 11:22

> http://10.0.0.1:2033/SystStatusFrame.html

Vi får ikk djævlens meget ud af et link til dit lokale netværk ;)

--
Michael

Fra : BuFFerz

Dato : 16-02-06 12:45

Michael Kjærsgård skrev:

> Vi får ikk djævlens meget ud af et link til dit lokale netværk ;)

Det var menet til os/dem der har CC.
Vi kan se vores hastighed på den adresse i routeren.

/Buff

Fra : MN

Dato : 16-02-06 16:34

"BuFFerz" <nospam@tomesdfsdfs.dfsklh> wrote in message

> Det var menet til os/dem der har CC.
> Vi kan se vores hastighed på den adresse i routeren.

Så er det bedere at poste i gruppen cybercity.xdsl

Mogens

Fra : Per Sørensen

Dato : 16-02-06 21:27

Jeg har netop modtaget følgende fra CC. Det fatter jeg ikke en brik af!!! -
Er det bare mig eller må man konstatere at det kræver den store "kranfører
eksamen" at fatte hvad cc supporteren mener?

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 16-02-06 21:49

On Thu, 16 Feb 2006 21:27:10 +0100, "Per Sørensen"
<mit_navn@overmarken.dk> wrote:

> Jeg har netop modtaget følgende fra CC. Det fatter jeg ikke en brik af!!! -
> Er det bare mig eller må man konstatere at det kræver den store "kranfører
> eksamen" at fatte hvad cc supporteren mener?

Ja, det er vist bare dig. Du spørger, hvornår du kan forvente at det
sker og får et helt klart svar: 06-03-24 (24. marts 2006).

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : Flemming Joensson (8~

Dato : 18-02-06 23:16

"Per Sørensen" <mit_navn@overmarken.dk> wrote in

> Jeg har netop modtaget følgende fra CC. Det fatter jeg ikke en brik
> af!!! - Er det bare mig eller må man konstatere at det kræver den
> store "kranfører eksamen" at fatte hvad cc supporteren mener?

24. marts - grunden til at det ikke er sker per 15. februar er at
opgraderingen sker ved udgangen af den nuværende regningsperiode som så for
dig er 24 marts :).

Jeg har selv 2mbit og synes 360 er lidt rigeligt at betale per måned. Da
jeg lige er blevet CC kunde her i januar var jeg derfor i tvivl om jeg
kunne spare lidt penge ved at nedgradere til 1024 og så blive "opgraderet"
gratis den 15. februar. Så jeg ringede til CC-support - jeg fik det svar at
det ikke kunne lade sig gøre for mig at få hastighedsforøgelsen ved at
nedgradere til 1024 og så blive forøget til 15xx per 15.2 - men nu viser
det sig at jeg bare skulle have gjort det alligevel og så ville jeg have
fået opgraderingen ved udgangen af min regningsperiode...så jeg er også
lidt utilfreds med deres support. Du har da i det mindste fået et korrekt
svar :)

/flemming

--
Skift .invalid ud med .org i min mailadresse for at sende mig en mail.

Fra : DaneX

Dato : 22-02-06 21:10

> Er der andre i gruppen der endnu ikke er blevet opgraderet til den lovede
> hastighed pr. 15/2?
>
> Jeg kan også se at de ikke reklamerer med det mere, men os der er lovet
> opgraderingen burde vel få det?

Jeg kontaktede dem per mail torsdag i sidste uge og da jeg stadig ikke havde
fået svar her til morgen ringede jeg så til dem.
Da jeg omsider kom i gennem fik jeg at vide, at det var rigtigt nok at jeg
havde fået brev om at min linie ville blive opdateret, men at der stod at
det var OMKRING den 15. februar.
Så måtte jeg jo rette den unge dame og læse op af brevet, hvor der stod
"Bådbreddeændringen vil ske FRA den 15. februar".

Men anyway - det eneste svar hun kunne give mig var at min linie ville blive
opgraderet den 16. april.....

Sikke en service... jeg har ellers været en glad CC kunde gennem 4 år, men
det der er nu meget dårlig service at de glædeligt giver mig sådan et gratis
tilbud. Men at man så først får det 2 måneder efter datoen angivet i brevet.

Jeg tror vist bare, at jeg begynder at kigge efter Dansk Net eller CPH
Metro, som snart kommer til Amager, for CC kunne heller ikke tilbyde mig en
DSL med 1 mbit upload som jeg gerne ville have.
Hun sagde at jeg blev nødt til at nedgradere min linie fra 4096 / 256 til
2048 / 512 hvis jeg ville have mere i upload. Tak skal I da ellers have...
farvel blev der sagt!