bedste tilbud pt.?
Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 15-02-06 12:02

hvilken udbyder er den mest stabile med den rimeigste pris pt? Og
hvilket abb. skal jeg vælge? Det drejer sig om en forbindelse der skal
bruges til browsing, mail og lidt webcamsamtale, ikke noget p2p, ftp,
egen server eller den slags.

Mvh Thomas

Fra : Peter T.

Dato : 15-02-06 13:48

Thomas Smedebøl udviste en rettidig omhu og skrev:

> [...]
> hvilket abb. skal jeg vælge? Det drejer sig om en forbindelse der skal
> bruges til browsing, mail og lidt webcamsamtale, ikke noget p2p, ftp,

Det må nok være cybercitys 128/128kbit+iptlf tilbud til 268 kr, som
åbenbart i virkeligheden er 384/384kbit. Det er i hvert fald sådan en
linie, jeg sidder på ligenu. Jeg ved så ikke, om hastigheden er afhængig
af centralen.

--
Mvh. Peter T.

Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 15-02-06 15:46

> [...]
> åbenbart i virkeligheden er 384/384kbit. Det er i hvert fald sådan en
> linie, jeg sidder på ligenu. Jeg ved så ikke, om hastigheden er afhængig

ok og tak :)

mvh thomas

Fra : blaster

Dato : 15-02-06 18:49

Hej

Eller StodaNet Flat 512/128 via ADSL eller kabelmodem til 269,-

Fra : Keld

Dato : 15-02-06 18:59

Eller det her

http://hvadkommerdetmigved.dk/privat.phtml