er Cph. Metronet værd at satse på ?
Fra : Ich Bin Gûnther

Dato : 14-02-06 12:20

cph metronet, er det værd at satse på eller er der ligeså gode alternativer
?
8/1mBit 295,-
24/1mBit 395,-

og lever de op til deres forudsætninger og løfter om deres hastigheder ?

hvad med deres evt. nedetider, findes de ?

er deres support god ?

er deres pingtider fine nok til hurtige spil som Counterstrike source og BF2
?

Günther

Fra : Michael Thrane

Dato : 15-02-06 11:02

"Ich Bin Gûnther" <keineemail@nochnicht.eu> skrev i en meddelelse
> [...]
> 8/1mBit 295,-
> 24/1mBit 395,-
>
> og lever de op til deres forudsætninger og løfter om deres hastigheder ?

Jeg får 13 Mbit til 8 Mbits pris da jeg desværre ikke kan komme op på mere.
Det synes jeg er OK.
Min upload er 950 Kbit.

> hvad med deres evt. nedetider, findes de ?

Har haft Det i 2 mdr, har oplevet en halv dags nedetid på mailserveren, men
ellers ikke.

> er deres support god ?

MEGET, utrolig venlig, og de tager sig god tid. er sjældent kø.

> er deres pingtider fine nok til hurtige spil som Counterstrike source og
> BF2

Det ved jeg ikke. Jeg ved at min ping til IP telefoniudbyder Telsome er 30
ms.
Men man kan få dem til at afprøve forskellige profiler på forbindelsen hvor
høj ping bliver prioriteret over hastighed.

> Günther

mvh

Michael