Tele2 Freeway ventetid?
Fra : sdsf

Dato : 28-02-06 15:06

Jeg bestilte Tele2 Freeway den 6. oktober 2005, men jeg har stadig
ikke blevet tilsluttet. Den 6. Marts er det så 5 måneder siden.

Hvor almindeligt er så lange ventetider?

Bindingsperioden er vel 6 måneder, gælder de fra bestillingsdatoen
således at jeg nu kun er bundet én måned mere?

Er der noget der er billigere end Tele2 Freeway som er tilgængelig i
Bagsværd?

Fra : Ole C

Dato : 28-02-06 15:21

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> således at jeg nu kun er bundet én måned mere?
>
> Er der noget der er billigere end Tele2 Freeway som er tilgængelig i

Hvad siger Tele2 til deres "forsvar" ?

Jeg har pt. Tele2 ADSL, men har netop bestilt Freeway som opgradering, men
jeg kan se der intet nyt er under solen hos dem.. Min alm. ADSL linie var de
også 2 måneder forsinket med.. Jeg tror jeg opsiger min bestilling igen.. I
det hele taget tror jeg sq jeg skifter udbyder helt, da jeg alligevel står
overfor en flytning.. De lærer det tilsyneladende aldrig Tele2.. Suk..

Fra : sdsf

Dato : 28-02-06 15:45

Ole C skrev:

> Hvad siger Tele2 til deres "forsvar" ?
Jeg har haft ringet til dem 5-10 gange, og får ikke noget klart svar.
Nogen gange siger de at det er TDC de venter på, så er det noget med
udstyret, eller de siger, at de godt kan se at noget er gået galt.

Lige i dette øjeblik ringer jeg til dem igen , for at høre hvad
der er galt idag:
De afventer et EN nummer fra TDC, hvad det så end er for noget.

> [...]
> det hele taget tror jeg sq jeg skifter udbyder helt, da jeg alligevel står
> overfor en flytning.. De lærer det tilsyneladende aldrig Tele2.. Suk..
Jeg har haft TDC i mange år, og det fungerer fint. Eneste ulempe er
prisen!

Jeg også ved at få et dårligt indtryk at Tele2.

Kan bare ikke se at der er andre muligheder.

Fra : 6400 - Anders

Dato : 28-02-06 16:00

Har du kigget på Cybercity ?

/A

Fra : Rune Maagensen

Dato : 28-02-06 18:51

sdsf wrote:
> [...]
> således at jeg nu kun er bundet én måned mere?
>
> Er der noget der er billigere end Tele2 Freeway som er tilgængelig i

Jeg har Freeway, og ventede også 3-4 måneder. Det virker fint nu, men
føles noget langsommere end den 512/512 jeg havde før (har 512/128 nu).

Jeg ville gå ud fra at de 6 måneder gælder fra oprettelsen af
forbindelsen, men at man kan opsige forbindelse frem til 14 dage før
forbindelse eller noget i den retning.

mvh Rune

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 01-03-06 09:17

Rune Maagensen skrev:

> Jeg ville gå ud fra at de 6 måneder gælder fra oprettelsen af
> forbindelsen

Nemlig. Et firma kan ikke binde én til ikke at have internet i 6
måneder og samtidig forhindre at man finder en anden udbyder.

> men at man kan opsige forbindelse frem til 14 dage før
> forbindelse eller noget i den retning.

Man kan sandsynligvis ikke bruge sin fortrydelsesret. Den ophører
når de går i gang med at ordne bestillingen, men man kan hæve
handelen på grund af mangler som Tele2 ikke er i stand til at
afhjælpe uden væsentlig ulempe for bestilleren.

--
Bertel

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 28-02-06 16:01

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> wrote in message
> [...]
>
> Bindingsperioden er vel 6 måneder, gælder de fra bestillingsdatoen
> således at jeg nu kun er bundet én måned mere?

Fra du starter med at modtage produktet - og dermed også betaler for det,
hvilket jeg antager du ej gør endnu