TDC prisstigninger (ip adresser)
Fra : Martin Andersen

Dato : 27-02-06 15:53

Lidt info til TDC kunder der ikke har set annoncen
i Jyllands Posten idag om prisændringer.

Fra 1. april koster en fast ip-adresse 30 kr pr måned mod nu
20 kr.

4 dynamiske ip-adresser vil koste 20 kr, mod nu 10 kr.

6 dynamiske ip-adresser vil koste 30 kr, mod nu 20 kr.

Kunder som ønsker at opsige abonnementet pga prisændringerne,
kan henvende sig til TDC inden 15. marts.

PS. Det er ADSL det drejer sig om.

Martin.

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 28-02-06 14:39

Martin Andersen <andersen.martin@gmail.com> skrev:

> Lidt info til TDC kunder der ikke har set annoncen
> i Jyllands Posten idag om prisændringer.

Hmm har kunder med de nævnte produkter, hvor priserne er steget
modtaget varsel pr. brev om prisstigningerne? Hvis ikke så kan
prisstigningerne ikke effektueres, da det ikke er tilstrækkeligt at
varsle prisstigninger i dagspressen.

http://www.forbrug.dk/markedsforing/mf/hvadergodskik/lovindgang/markedsfoeringsloven/1-god-skik/aftaler/kontraktvilkaar/vilkaarsaendringer/varsling-af-prisstigninger/

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Martin Andersen

Dato : 28-02-06 14:54

Morten Bjergstrøm wrote:

> [...]
> modtaget varsel pr. brev om prisstigningerne? Hvis ikke så kan
> prisstigningerne ikke effektueres, da det ikke er tilstrækkeligt at

Jeg ved ikke om TDC har sendt brev ud til kunderne denne gang.
Sidste gang der var prisstigninger var jeg TDC kunde, men
modtog ikke noget brev.

Martin.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 28-02-06 15:02

"Morten Bjergstrøm " <nospam01@miljokemi.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis ikke så kan
> prisstigningerne ikke effektueres, da det ikke er tilstrækkeligt at
> [...]

Jeg synes ikke din reference udtaler sig helt så kategorisk som dig.

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 28-02-06 19:13

"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> skrev:

> Jeg synes ikke din reference udtaler sig helt så kategorisk som dig.

Efter Forbrugerombudsmandens vurdering bør prisændringer varsles ved
personlig, skriftlig henvendelse til de berørte kunder, og varslingen
bør finde sted i rimelig tid forinden, prisændringen træder i kraft.
(1998-2013/5-45)

Juridisk Årbog 1998, side 37-38

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 28-02-06 19:45

> Efter Forbrugerombudsmandens vurdering

Dit udsagn efterlod indtrykket af at det var gældende lovgivning

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : blaster

Dato : 01-03-06 19:44

Hej

Så flyt til StofaNet ADSl hvis i har mulighed for det

Fast IP 15 kr. md.
5 dynamiske IP adresse 25 kr.