TP test
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-02-06 21:09

Hej ved nogen hvilken server der kan teste TCP og UDP op til 100Mbit i DK
eller udlandet?

Den fejler også på TP testen fra sverige
http://gratishost.dk/uploads/swe_TPTEST.PNG

Fra : Svend

Dato : 24-02-06 22:21

Bjarke Hansen wrote:
> Hej ved nogen hvilken server der kan teste TCP og UDP op til 100Mbit i DK
> eller udlandet?

Blærerøv

--
Svend

Fra : Hans

Dato : 24-02-06 22:33

Svend wrote:

> Blærerøv

Bare vent til de finder ud af han har sat 380V til NT-Boksen.

Hans

Fra : Svend

Dato : 24-02-06 22:57

Hans wrote:

> Bare vent til de finder ud af han har sat 380V til NT-Boksen.

Jeg har også overclocket min, den blev varm. Flydende kvælstof til afkøling.
--

Svend

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-02-06 08:20

"Svend" <2@lazy.dk> wrote in message

> Blærerøv

Heh ja, synes også det var lidt vildt.. men nu der normal hastighed igen...

Fra : Martin Damberg

Dato : 24-02-06 23:11

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> Hej ved nogen hvilken server der kan teste TCP og UDP op til 100Mbit i DK
> eller udlandet?
>

> Den fejler også på TP testen fra sverige
> http://gratishost.dk/uploads/swe_TPTEST.PNG

Jeg mener at en/nogle af TP-test serverne står hosted ved DIX så de burde
teoretisk kunne levere 100mbit.

Ellers kontakt din ISP, kan være de ligger inde med en test ftp-server der
kan levere den båndbrede

mvh

Martin Damberg