Hvilken udbyder skal jeg vælge
Fra : Hornbech

Dato : 24-02-06 13:20

Jeg har lige nu en 2048/512 forbindelse fra Cybercity, som jeg giver 395 pr.
måned for.

Jeg behøver nok ikke en så hurtig forbindelse og vil gerne spare lidt penge.

Kan jeg få noget billigere og stadig en nogenlinde forbindelse evt en
1024/512 eller 1024/256
Jeg er helt tilfreds med min cybercity forbindelse. Og kræver også af den
nye forbindelse at den er oppe at køre tæt på 100 % af tiden og den bare
virker

Hvad skal jeg vælge.

På forhånd tak
René

Fra : 6400 - Anders

Dato : 24-02-06 13:54

StofaNet kunne være en mulighed.

/A

Fra : Hornbech

Dato : 24-02-06 19:32

"6400 - Anders" <dsl271018@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> StofaNet kunne være en mulighed.
>
> /A
>
> "Hornbech" <reneFJERN@FJERNhornbech.net> skrev i en meddelelse

Jeg kan ikke få stofanet hvor vi bor nu.
Derudover har jeg haft stofanet før, og min erfaring var at det absolut ikke
ver alt for stabilt.

Mvh
René

Fra : BJ

Dato : 24-02-06 19:40

> "6400 - Anders" <dsl271018@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan ikke få stofanet hvor vi bor nu.
> Derudover har jeg haft stofanet før, og min erfaring var at det absolut
> ikke ver alt for stabilt.

Hvor bor du.?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Hornbech

Dato : 24-02-06 20:11

> "Hornbech" <reneFJERN@FJERNhornbech.net> skrev i en meddelelse

> Hvor bor du.?
>
> --
> Bjørn J.
> ~~wear sunscreen~~
>Jeg bor i godthåb, 9230 Svenstrup J

Mvh
René

Fra : BJ

Dato : 24-02-06 20:19

"Hornbech" <reneFJERN@FJERNhornbech.net> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]

Tak.

Så må der være på Ålborgkanten i NG´en, der kan give dig nogen alternative
forslag.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Lars Jensen

Dato : 25-02-06 16:46

Hornbech wrote:
> [...]

> Jeg kan ikke få stofanet hvor vi bor nu.
> Derudover har jeg haft stofanet før, og min erfaring var at det absolut ikke

Du kan jo idag få StofaNet FlexRate som ADSL, så det var da en mulighed?

Men det kræver dog fastnettelefon.

> Mvh
> René

Lars B

Fra : Hornbech

Dato : 26-02-06 20:03

"Lars Jensen" <fjern_lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan jo idag få StofaNet FlexRate som ADSL, så det var da en mulighed?
>
> Men det kræver dog fastnettelefon.

> Lars B

Jeg er ikke helt så lun på Flexrate, da jeg til tider har meret trafik. så
Flatrate vil jeg nok foretrække.

Mvh
René

Fra : Joakim Ravnskjær

Dato : 27-02-06 20:30

Hornbech skrev:
> [...]
> nye forbindelse at den er oppe at køre tæt på 100 % af tiden og den bare

Hej!

Jeg sparede lidt ved at skifte til tele2, fordi jeg i en periode kan
nøjes med 512/128. Jeg har dog fortrudt, da deres kunde service er
fuldstændig fraværende. Skifter tilbage til cybercity, når muligheden
byder sig (om 5 mdr.).
Mvh. Joakim

Fra : Thomas Jensen

Dato : 27-02-06 22:35

Joakim Ravnskjær wrote:

> [...]
> nøjes med 512/128. Jeg har dog fortrudt, da deres kunde service er
> fuldstændig fraværende. Skifter tilbage til cybercity, når muligheden

Husk når du opsiger en aftale med Tele2 at gøre det skriftligt, send
brevene anbefalet, gem kopier og noter datoer du har snakket med dem.

Det tog os omkring 2 år at komme ud af en aftale med dem, men deres
advokat endte også med at sende en undskyldning til sidst.

Mvh,

Thomas

Fra : BamBam

Dato : 01-03-06 11:05

Hornbech wrote:
> [...]
> nye forbindelse at den er oppe at køre tæt på 100 % af tiden og den bare

Vælge Cybercity 1024/256 til 299 kr.
Så slipper du billigere og uden besvær.

Fra : Hornbech

Dato : 01-03-06 12:06

"BamBam" <carsten.howard@gmail.com> skrev i en meddelelse

Hornbech wrote:
> [...]
> nye forbindelse at den er oppe at køre tæt på 100 % af tiden og den bare

Ifølge cybercitys hjemmeside kan man kun få en 1024/128 til 299 kr.

Mvh
René

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-04-06 20:59

"Hornbech" <reneFJERN@FJERNhornbech.net> wrote in message

> Ifølge cybercitys hjemmeside kan man kun få en 1024/128 til 299 kr.
ja men det er vsit den billigste forbindelse man kan få, hvis man ikke er på
en CC central...

Har prøvet at taste ind, og fik kun

ADSL 2 Mbit/512 Kbit/s 559 kr.
ADSL 512/512 Kbit/s 499 kr.
ADSL 256/256 Kbit/s 395 kr.
Tilbud lige nu
ADSL 2 Mbit/128 Kbit/s 360 kr.
ADSL 1024/128 Kbit/s 299 kr.

det er ikke til at finde ud af dem, de skifter rundt i hvilke båndbredder
man kan købe... Fx har man længe kunne vælge den billige 2Mbit/128kbit, det
blev åbenbart for offenlgit at de gav 2048/512 hastighed på ikkke TDC
centraler?