Er der nogen der kender denne udbyder?
Fra : Peter

Dato : 24-02-06 12:55

Fra : Peter B. Juul

Dato : 24-02-06 12:59

"Peter" <doc_069X@hotmail.com> writes:

> http://www.orza.dk/index.php

EEk! Basse Bergqvist. Be afraid!

--
Peter B. Juul, o.-.o "Og hvis man vælter en planet
The RockBear. ((^)) alligevel, så smelter den."
I speak only 0}._.{0 -POK
for myself. O/ \O

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 24-02-06 13:28

Peter skrev:

> http://www.orza.dk/index.php

Det er det perfekte valg hvis du elsker at vente og ikke skal
bruge internet de første par hundrede år.

--
Bertel

Fra : Peter T.

Dato : 24-02-06 16:23

Peter udviste en rettidig omhu og skrev:

> http://www.orza.dk/index.php

Du får en trylleboks med et håndsving på siden og 20 mbit varm luft, når
Orza når frem i dit område.

--
Mvh. Peter T.

Fra : Lars Jensen

Dato : 25-02-06 16:51

Peter wrote:
> http://www.orza.dk/index.php

Dont! :)

De er ikke engang enige med sig selv i bindingsperioden, 6 md eller 12
md, alt efter hvor du læser...

Og så er det faktum at det er Basse B der står bag, nok til at man skal
holde sig væk!

> PeterB

Lars B

Fra : sdsf

Dato : 28-02-06 14:58

Lars Jensen skrev:

> [...]
> md, alt efter hvor du læser...
>
> Og så er det faktum at det er Basse B der står bag, nok til at man skal
Hvem er Basse B ?

Fra : Mikkel Gottlieb

Dato : 28-02-06 15:14

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> Hvem er Basse B ?

Er det ikke ham der havde et andet firma der ville tilbyde præcis det samme
? Dog bare med en settop boks agtig ting ..

--
Mikkel

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 01-03-06 09:13

Mikkel Gottlieb skrev:

> [...]

Basse Bergquist.

> Er det ikke ham der havde et andet firma der ville tilbyde præcis det samme

Jo, og han formøblede 80 mio. af investorernes penge. Før det
havde han et firma der ville tilbyde det samme, og før det havde
han et firma der ville ...

Der sker bare aldrig en skid andet end at firmaet går ned og et
nyt opstår.

--
Bertel

Fra : Mikkel Gottlieb

Dato : 01-03-06 09:39

> Der sker bare aldrig en skid andet end at firmaet går ned og et
> nyt opstår.

Mindes noget med nogle medarbejdere der aldrig fik løn også... kan være jeg
husker forkert

--
Mikkel