Dansk Net A/S
Fra : DN

Dato : 24-02-06 10:23

Hej er der nogle som har erfaringer med denne udbyder
Dansk Net A/S gode som dårlige ville jeg gerne høre lidt om dem

http://www.dansknet.dk/

DN

Fra : 6400 - Anders

Dato : 24-02-06 10:30

Deres ADSL priser ser OK ud, men det er noget der kun er til at få i KBH
området pt.

Det er det sædvanlige, når der kommer nyt og hurtigere internet, så er det
på Sjælland det kommer først.

Jeg har hørt en lille fugl pippe om, at StofaNet kommer med 100mbit i løbet
af 2007...

/A

Fra : ShutEye

Dato : 24-02-06 10:43

> Deres ADSL priser ser OK ud, men det er noget der kun er til at få i KBH området pt.
>
> Det er det sædvanlige, når der kommer nyt og hurtigere internet, så er det på Sjælland
> det kommer først.

Efter som 1/3 af landets befolkning har til huse i Frederiksborg- Roskilde og Københavns
amter er det vel ikke så mærkeligt.

> Jeg har hørt en lille fugl pippe om, at StofaNet kommer med 100mbit i løbet af 2007...

:)

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 24-02-06 11:40

6400 - Anders skrev:

> Jeg har hørt en lille fugl pippe om, at StofaNet kommer med
> 100mbit i løbet af 2007...

Det tror jeg ikke. Jeg læste en artikel om Horsens' lokale
elselskab der er ved at lægge fiber ned, og Stofanets kommentar.
Den gik ud på at deres net kunne klare 100 Mbit (eller snart
ville kunne), men at de ikke mener at brugerne har behov for den
hastighed - og det har vi da heller ikke endnu. Stofanet skulle
være klar til at udbygge i det tempo der er behov for.

Var det ikke H.C. Andersen der skrev noget om fem høns?

--
Bertel

Fra : 6400 - Anders

Dato : 24-02-06 11:54

Fulgen har vidst fået H5N1 (fugleinfluenza) - spøj til side..

På nogle punkter er det rart at have en høj hastighed, f.eks. hvis du ser en
film over nettet.

Som internet udbyder er du hele tiden nød til at være på forkant med
udviklingen, ellers så kan man ligeså godt lukke butikken.

Har da selv en StofaNet forbindelse, som jeg bruger til backup forbindelse
itf. at at min CC forbindelse er nede.

/A

Fra : Lars Jensen

Dato : 25-02-06 16:53

6400 - Anders wrote:
> Fulgen har vidst fået H5N1 (fugleinfluenza) - spøj til side..
>
> På nogle punkter er det rart at have en høj hastighed, f.eks. hvis du ser en
> film over nettet.

Det er da ingenlunde nødvendigt med 100Mbit for at se film...

> /A

Lars B

Fra : BJ

Dato : 24-02-06 18:06

KLIP

> Var det ikke H.C. Andersen der skrev noget om fem høns?

Joeee, men nogen gange ser man også, den ene fjer blive til en rigtig høne.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Tim Christensen

Dato : 24-02-06 15:12

6400 - Anders wrote:
> [...]
> på Sjælland det kommer først.
>
> Jeg har hørt en lille fugl pippe om, at StofaNet kommer med 100mbit i løbet

Ja det var det seneste nummer af Stofa magasinet - så det er mere end
bare rygter.

Mvh

Tim

Fra : Niklas Petersen

Dato : 24-02-06 16:55

Tim Christensen wrote:
> Ja det var det seneste nummer af Stofa magasinet - så det er mere end
> bare rygter.
Ja, men stadig en meget løs formulering, og tydeligvis ikke et konkret
produkt. Der er læææænge til 2007 og meget kan nå at ske inden da.

http://www.stofa.dk/omteliastofa/stofamagasinet/vinter2006/tematurbobredbandsforbindelse.pdf

Bemærk formuleringen, "op til 100 mbit".

I praksis handler artiklen om at man via DOCSIS 3.0 får mulighed for at
få bredbåndshastighederne op på 100 mbit.

Fra : DN

Dato : 24-02-06 17:06

Undskyld men jeg spurgte faktisk til Dansk net as ikke stofanet

DN

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 24-02-06 17:29

On 2006-02-24, DN <kaliffen@nielsen.mail.dk> wrote:

> Undskyld

Det må du nok sige.

> men jeg spurgte faktisk til Dansk net as ikke stofanet

Sådan virker usenet ikke.

--
Andreas