Test af sunsite newsserver!
Fra : Dennis Munding

Dato : 23-02-06 10:20

Hej NG!

Undskyld forstyrrelsen - prøver lige sunsites newsserver istedet for
Tele2s.....

Dennis Munding
Web-master
http://www.skovaa-munding.dk/, http://www.mundings-memorial.dk/
http://www.cantica.dk/, http://www.eds-denmark.dk/

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 23-02-06 10:28

> Undskyld forstyrrelsen - prøver lige sunsites newsserver istedet for
> Tele2s.....

Testen fejlede - da jeg formoder du forsøgte at ramme dk.test ?

--
Michael

Fra : Dennis Munding

Dato : 23-02-06 11:15

Hej Michael!
"Michael Kjærsgård" <mk@vindenand.dk> skrev i en meddelelse

> Testen fejlede - da jeg formoder du forsøgte at ramme dk.test ?

Nej, egentlig ikke - også derfor at jeg skrev "Undskyld..." - det skyldes et
spørgsmål vedr. Tele2s newsreader tidligere...
Så det var for at vise - forhåbentlig -at han kan bruge sunsites newsreader
istedet - lige som jeg har valgt at gøre...

Men det var ikke meningen, at der skulle skabes en debat ud af mit indlæg,
så til alle andre:
Vær venlig ikke at kommentere yderligere til indlægget - hvis du/I ikke har
brug for det, så slet det fra din newsreader!

Nu håber jeg så bare, at personerne (der var 2 foruden mig selv), som har
problemer med at læse/skrive i nyhedsgrupperne, læser dette og skifter til
sunsite.dk....

Fra : Rudi Stegen

Dato : 23-02-06 13:33

Hej Dennis Munding, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Men det var ikke meningen, at der skulle skabes en debat ud af mit
> indlæg, så til alle andre:
> Vær venlig ikke at kommentere yderligere til indlægget

Okay

XFUT: dk.snak.off-topic
--
Hygge fra Århus - Rudi
http://stegen.dk/pclinks1.htm

Fra : Svend

Dato : 23-02-06 13:41

Dennis Munding wrote:

> [...]
> Vær venlig ikke at kommentere yderligere til indlægget - hvis du/I ikke har
> brug for det, så slet det fra din newsreader!

Hvordan gør jeg det ?

--
Svend

Fra : Hans

Dato : 23-02-06 14:41

Svend wrote:

> Hvordan gør jeg det ?

Peg på indlægget og tryk Delete, men det kan man måske ikke i Thunderbird?

Hans

Fra : Svend

Dato : 23-02-06 22:37

Hans wrote:

> Peg på indlægget og tryk Delete, men det kan man måske ikke i Thunderbird?
>
> Hans

Næh, kun på ens egne.

Måske skulle Dennis cancle sit.

--
Svend

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 23-02-06 19:00

Dennis Munding wrote:
> Men det var ikke meningen, at der skulle skabes en debat ud af
> mit
> indlæg,

Det skulle du have tænk på før du postede og fra starten have
brugt news:dk.test der er beregnet til formålet.

En lettere omskrivning af Murphys lov:

Alt havd der kan komme en debat ud af, vil der komme en debat ud
af !

Sådan er usenet nu engang skruet sammen.

Men da vi er noget på afveje her, så er fut sat til
dk.admin.netikette hvor diskussion om reglerne hører hjemme.

Jan