Tele2 newsserver
Fra : Kim J.

Dato : 21-02-06 21:58

Hejsa,

Er jeg den eneste der oplever store problemer med tele2's news server?

Der sker ingen opdatering af grupperne, den var helt galt i søndags, og nu
også i dag. Grupperne jeg abonnerer på blev opdateret om morgenen, og siden
er der ikke kommet nye indlæg???

Denne er send fra mig mandag 21.57, og jeg er spændt på, hvornår jeg kan se
den kommer i denne gruppe.

Venlig hilsen
Kim J.

Fra : Rudi Stegen

Dato : 22-02-06 01:29

Hej Kim J., du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Denne er send fra mig mandag 21.57, og jeg er spændt på, hvornår
> jeg kan se den kommer i denne gruppe.

Hvis oplysningen kan være til nogen hjælp, kommer den rapt nok frem til
andre servere (hvilket du formentlig også selv antager).
Hvornår man kan så se den på Tele2's newsserver er en anden sag.

Du kan evt. skifte til sunsites server. Den er absolut glimrende.

--
Hygge fra Århus - Rudi
http://stegen.dk/pclinks1.htm

Fra : Rudi Stegen

Dato : 22-02-06 01:32

Hej Rudi Stegen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Hej Kim J.:

> Du kan evt. skifte til sunsites server. Den er absolut glimrende.

Jeg glemte at sige, du kan finde oplysninger om registrering (gratis),
betingelser etc. her: <http://dotsrc.org/usenet/>

--
Hygge fra Århus - Rudi
http://stegen.dk/pclinks1.htm

Fra : PHM

Dato : 22-02-06 21:22

"Kim J." <BL320SLET@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
>
> Er jeg den eneste der oplever store problemer med tele2's news server?

Nej du er ikke den eneste, jeg har samme problem.
Kan først læse nye indlæg i morgen ;o(

Sådan plejer det ikke at være.

V.H. Peter 7400

Fra : Kim J.

Dato : 24-02-06 10:03

Hejsa Peter og i andre,

"PHM" <phm@tele2FJERNadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Kim J." <BL320SLET@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Nej du er ikke den eneste, jeg har samme problem.
> Kan først læse nye indlæg i morgen ;o(
>
> Sådan plejer det ikke at være.
Det er rimelig belastende, det værste er at Tele2 ikke skriver en
fejlmeddelelse på deres side. Jeg har brugt rimelig lang tid på at fejlsøge
på computeren, smt forsøge at få nyheder ned. Det plejer at køre fint, men
lige for tiden er det under al kritik.

Overvejer at skifte udbyder. Synes Tele2 sløjer gevaldig af på den.
Løsningen med at logge sig på en fri nyhedsserver er ikke tilfredsstillende.
Vi betaler jo for en vare, og den bør Tele2 også levere!

> V.H. Peter 7400
God weekend her fra
Kim J.

Fra : PHM

Dato : 25-02-06 07:55

> [...]
tilfredsstillende.
> Vi betaler jo for en vare, og den bør Tele2 også levere!

Det kører igen uden problemer, håber det holder ved.
Er ellers tilfreds med tele2, de leverer en stabil 1 Mbit linie her hos mig.

V.H. Peter 7400