CC's binaere newsserver....
Fra : 6400 - Anders

Dato : 20-02-06 10:12

Er der andre end mig der har problemer med denne server hos CC ?.

- Min er ikke blevet opdateret i 4 dage....

/A

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 20-02-06 14:06

"6400 - Anders" <dsl271018@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Er der andre end mig der har problemer med denne server hos CC ?.
>
> - Min er ikke blevet opdateret i 4 dage....
>
> /A

Jeg ved ikke, hvad de har gang i derinde... Men jeg har samme problem, der
bliver bare ikke skrevet en hujende skid om det på deres hjemmeside, og jeg
gider ikke vente i et par timer på at komme igennem til dem.

/Ole

Fra : 6400 - Anders

Dato : 20-02-06 14:21

Har fået gang hos mig igen. Geninstallerede det program jeg bruger til at
hente med, fra CC's binaere grupper...

Har også tænkt mig at sende en klage til CC's support, over manglende
oplysninger vedr. manglende opdatering.

Skifter nok tilbage til StofaNet efter de 6 md.
- Har hørt noget om, at der kommer 100Mbit i 2007.

/A

Fra : Brian Mortensen

Dato : 20-02-06 20:22

6400 - Anders skrev:

> Har også tænkt mig at sende en klage til CC's support, over manglende
> oplysninger vedr. manglende opdatering.

Vil nu mene det havde været god stil fra CC's side, hvis de helt
droppede de binære grupper. Det har aldrig været hensigten med Usenet at
man skulle udveksle filer, hvilket i dag for største partens vedkommende
vil sige ophavsretslig beskyttet materiale.

Just my 2 cents..

--
/Brian

Fra : Per Rønne

Dato : 20-02-06 18:03

6400 - Anders <dsl271018@vip.cybercity.dk> wrote:

> Er der andre end mig der har problemer med denne server hos CC ?.
>
> - Min er ikke blevet opdateret i 4 dage....

Hvad er det dog for en? Ja, jeg bruger selv CC.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : 6400 - Anders

Dato : 20-02-06 18:12

Det er deres binaere nyhedsserver, der er noget skod !
- Heldigvis har jeg Stofanet's ved siden af, og der kommer hele tiden nyt !

Det kunne CC godt lære lidt af !

/A

Fra : Per Rønne

Dato : 20-02-06 18:30

6400 - Anders <dsl271018@vip.cybercity.dk> wrote:

> Det er deres binaere nyhedsserver, der er noget skod !
> - Heldigvis har jeg Stofanet's ved siden af, og der kommer hele tiden nyt !
>
> Det kunne CC godt lære lidt af !

Jamen, hvad er det for en? Jeg kender da kun:

news.cybercity.dk
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : 6400 - Anders

Dato : 20-02-06 18:41

Den du nævner er den server du bruger til text nyhedsgrupper.

Den jeg snakker om er, til de binaerer nyhedsgrupper.
Den hedder newsbin.cybercity.dk - til bl.a. at hente mp3 musik og xxx
billeder. Det kræver et program ved siden af.

Det kan være newsbn pro (bruger jeg) el. newsleecher...

/A

Fra : Carl Drud

Dato : 20-02-06 18:43

Per Rønne wrote:

> Jamen, hvad er det for en? Jeg kender da kun:
>
> news.cybercity.dk

Står på deres hjemmeside:

news.cybercity.dk – tekst nyhedsserver
newsbin.cybercity.dk – tekst- og binær nyhedsserver

http://www.cybercity.dk/privat/support/opsaetning/nyhedsgrupper/outlook_50/

Carl

Fra : Per Rønne

Dato : 21-02-06 01:19

Carl Drud <carl.drud@myrealbox.com> wrote:

> Står på deres hjemmeside:
>
> news.cybercity.dk - tekst nyhedsserver
> newsbin.cybercity.dk - tekst- og binær nyhedsserver
>
> http://www.cybercity.dk/privat/support/opsaetning/nyhedsgrupper/outlook_50/

OK, jeg må sætte den op med Agent på en af Windows-maskinerne [MacSOUP
understøtter ikke binære filer særligt godt].
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : John Hansen

Dato : 21-02-06 20:05

"6400 - Anders" <dsl271018@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Er der andre end mig der har problemer med denne server hos CC ?.
>
> - Min er ikke blevet opdateret i 4 dage....
>
> /A

De må ha lavet en eller anden ændreing på serveren.

Fixet i Outlook Express: Hver gruppe skal resettes,
vælg gruppe, lokal fil, reset.

Man kan også slette CC kontoen og oprette den og
grupperne igen.

Fra : 6400 - Anders

Dato : 21-02-06 21:57

Nu blander du 2 forsk. grupper sammen !.

Den jeg har probs. med er newsbin.cybercity.dk
Den du hentyder til er news.cybercity.dk

/A

Fra : John Hansen

Dato : 22-02-06 21:06

Nej, det er newsbin.cybercity.dk som jeg snakker om,
det er den som jeg bruger.

Fra : 6400 - Anders

Dato : 23-02-06 06:08

Det er den forkerte du bruger, se nedenstående link :

Fra : John Hansen

Dato : 23-02-06 18:40

Nu ved jeg slet ikke hvad du snakker om, men anyway, det
"fix" som jeg snakker om virker på begge CC news server.