DanskeTelecom/Clearwire - elendig nyhedsse~
Fra : Lars

Dato : 15-02-06 22:24

Jeg har i knap to måneder brugt nyhedsserveren hos Danske Telecom ifbm.
mit Clearwire-abo. Men jeg synes at opdateringen ofte er langsom og at
news ind imellem skal henets ned af fælere omgange.
Så nu er jeg skiftet til Sunsite.dk.

Jeg har sendt en del indlæg via den gamle nyhedsserver - og jeg har også
uden problemer kunnet se dem efterfølgende i nyhedsgrupperne.
Men nu hvor jeg er skiftet til Sunsite.dk og har hentet alle de gamle
indlæg i grupperne, ser det ud som om mange af de sendte indlæg aldrig
er kommet frem. Jeg kan i hvert fald kun se en lille del af dem, jeg har
sendt.

Er det Danske Telecoms nyhedsserver, der er så dårlig. Nogen der har
lignende erfaringer.
Hvad med mails? Hvordan kan jeg sikre mig, at de kommer frem, hvis det
er den generelle standard i firmaet?

Lars