Tiscali og nyhedsgrupper
Fra : Jakob Griffel

Dato : 13-02-06 14:47

Hej!

Efter at have fulgt lidt med her ang. problemerne med mails hos Tisacali så
synes jeg at opdateringen af nyhedsgrupperne også går meget langsomt.
Hvis jeg sendte en meddelelse til en nyhedsgruppe før, så ver den stort set
at se med det samme, nu går der lang tid - nogle gange flere timer - inden
den dukker op.
Er det kun hos mig...?

(Nu er jeg spændt på hvornår denne meddelelse dukker op... Jeg har sendt den
kl. 14:46)

--
Hilsen Jakob

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 15-02-06 06:25

Jakob Griffel skriver:

> (Nu er jeg spændt på hvornår denne meddelelse dukker op... Jeg har sendt den
> kl. 14:46)

Tidsstemplingen siger 14:47, men hos mig (sunsite) er den først kommet
en gang efter klokken 22.

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : Jakob Griffel

Dato : 16-02-06 15:20

> Tidsstemplingen siger 14:47, men hos mig (sunsite) er den først kommet
> en gang efter klokken 22.

Ja, men ikke kun et halvt, men halvandet døgn senere...
Nå, jeg har fundet ud af at jeg skal skifte server fra news.tiscali.dk til
news.tele2.dk, så virker det.
Dejligt! Så kan man da være med i en tråd uden at skulle vente et par dage
hver gang...

(Jeg har osse svaret på dit indlæg i går via news tiscali.dk, men det er
åbenbart ikke nået frem endnu)

--
Hilsen Jakob

Fra : Jakob Griffel

Dato : 15-02-06 11:00

> Tidsstemplingen siger 14:47, men hos mig (sunsite) er den først kommet
> en gang efter klokken 22.

Ja, den 14. kl. 22....! Det er halvandet døgn senere!
Hvad sker der?
Jeg sender via news.tiscali.dk. Skal det måske laves om?

Jeg svarer på denne besked den 15.2.2006 kl. 11:00 - lad os se hvornår den
når frem denne gang.

--
Hilsen Jakob