GratisDNS.dk
Fra : csm

Dato : 14-02-06 11:35

Kan man tilføje søgeord som virker i google
når man skal have sit domænenavn til at pege på en anden side.

Jeg går udfra at man også kan få vist sidst domænenavn i browseren efter at
man er blevet
vidresendt til en anden adresse. ?

Kan ikke lige finde ud af hvad det hedder, har søgt lidt på deres forum.

Fra : Anders

Dato : 14-02-06 11:50

csm wrote:
> [...]
> man er blevet
> vidresendt til en anden adresse. ?
>
> Kan ikke lige finde ud af hvad det hedder, har søgt lidt på deres forum.
øhhhhhhh, kan du skrive lidt mere sort

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 14-02-06 12:26

> Kan man tilføje søgeord som virker i google
> når man skal have sit domænenavn til at pege på en anden side.

Du har mulighed for at vælge søgeord når du opretter, ja.
Har dog indtryk af at det virker "lidt" dårligere end en "normal" side..

> Jeg går udfra at man også kan få vist sidst domænenavn i browseren efter at
> man er blevet
> vidresendt til en anden adresse. ?

Jep, du kan vælge frames, så vises http://eksempel.dk/ i adresselinien
hele tiden.

> Kan ikke lige finde ud af hvad det hedder, har søgt lidt på deres forum.

Led efter URL-forward

--
Michael

Fra : csm

Dato : 14-02-06 13:02

Tak fordi DU forstod mig
Hvad mener du med : Har dog indtryk af at det virker "lidt" dårligere end en
"normal" side..
dukker den ikke ordentlig op i google ?
ekstra ? : hvor er det billigst at købe domænenavn ?

Fra : Anders Christensen

Dato : 14-02-06 13:08

csm skrev:
> [...]
> "normal" side..
> dukker den ikke ordentlig op i google ?
> ekstra ? : hvor er det billigst at købe domænenavn ?

Skriv venligst under det du vil svare på / tilføje til.

Hvorfor vil du bruge url forward, kan du ikke bare pege domænet direkte
på en server/webhotel på en server?

Gratisdns.dk er efter min opfattelse det billigste/nemmeste sted at købe
domæner.

Du kan forøvrigt bare oprette en bruger hvis du vil se lidt hvordan
interface til dns/urlforward osv fungerer, det koster jo ikke noget

--
Mvh Anders Christensen

Fra : csm

Dato : 14-02-06 13:24

"Anders Christensen" <vladimirr@vladimirr.invalid> wrote in message

> Skriv venligst under det du vil svare på / tilføje til.

ja ja

> Hvorfor vil du bruge url forward, kan du ikke bare pege domænet direkte
> på en server/webhotel på en server?

jeg vil pege el forwarde (er det ikke det samme?) mit snart ny indkøbte
domæne til andet et domæne (www.andetdomæne.dk/undermappe)

jeg vil bare gerne have at når man søger i google så er det mit nye
domænenavn man ser og ikke www.andetdomæne.dk/undermappe

> Gratisdns.dk er efter min opfattelse det billigste/nemmeste sted at købe
> domæner.

ok. ville nok også bruge dem, nu når jeg "nasser" på deres service.

> Du kan forøvrigt bare oprette en bruger hvis du vil se lidt hvordan
> interface til dns/urlforward osv fungerer, det koster jo ikke noget

ja det kunne jeg jo, men fattede ikke lige det hele som stod på siden :-/

Fra : Peter Larsen

Dato : 14-02-06 13:44

csm wrote:

> jeg vil pege el forwarde (er det ikke det samme?) mit snart ny indkøbte
> domæne til andet et domæne (www.andetdomæne.dk/undermappe)

overvejet vores gratis webhotel isf, hvor du bare kan lave en ægte hosting
ud af det? (www.netplads.dk)

--
Regards, Peter Larsen - GratisDNS.dk / MXHotel.dk / Domæne.dk

Fra : Peter Larsen

Dato : 14-02-06 13:30

csm wrote:

> Kan man tilføje søgeord som virker i google
> når man skal have sit domænenavn til at pege på en anden side.

Du kan enten bruge urlforward eller "almindelige" a records

hvis du bruger urlforward kan du sætte meta tags, dog bruges metatags kun
hvis du bruger frames.

hvis du bruger urlforwards uden frames, så skal du sætte metatags på den
side som der henvises til.

Hvis du bruger almindelig a records, så er det på din egen webserver og ikke
gratisdns du skal lave keywords osv..

Du burde nok også bruge forumet til support http://forum.gratisdns.dk

--
Regards, Peter Larsen - GratisDNS.dk / MXHotel.dk / Domæne.dk