Skærme
Fijala 3554
To enheder til en skærm
Fra : skrot@post.cybercity~

Dato : 01-03-06 20:53

Hej

Jeg har gået og tænkt om det er muligt at integrere en stationær og
en bærbar, således at man kun behøves 1 setup, altså kun en skærm
og et tastetur, men 2 computer.

Følgende haves:
1 stationær computer med skærm og tastetur/mus.
1 bærbar

Følgende ønskes:
1 stationær
1 bærbar
1 sæt skærm, tastetur og mus.

Kan ovenstående gøres, hvor skærmen skal kunne tilsluttes fra den
stationær med DVI, og min bærbar er en IBM, hvor hvor jeg overvejer
at købe en dockingstation.

Min grund til dette, er at jeg synes det vil være vældig smart med
kun en skærm, et tastetur og en mus, hvor jeg så efter godt
befindende kan skifte mellem stationær og bærbar, og stadig have en
stor skærm, et godt tastetur og en god mus. Eller er der en anden
både at løse dette problem på?

Hilsen
Hans

Fra : Bruno

Dato : 01-03-06 23:55

skrot@post.cybercity.dk wrote:
> Hej
>
> Jeg har gået og tænkt om det er muligt at integrere en stationær og
> en bærbar, således at man kun behøves 1 setup, altså kun en skærm
> og et tastetur, men 2 computer.

Sagtens. Køb en KVM switch, men overvej om ikke du kunne havde brug for
en model der også medtager lyd.

Mvh

Bruno