Skærme
Fijala 3554
"Targa business 1985 A-2" kan ikke finde a~
Fra : Jama

Dato : 28-02-06 01:43

Knægten har før spurgt om denne Skærm,men fik dengang ingen svarDerfor
prøver jeg,.er det fordig
Skærmen ikke er en rigtig Targa Skærm,jeg kan nemlig ikke finde driver til
den hos fabrikanten
Targa.Og,hvorfor kan den ikke kan slukkes,det har jeg ikke set før.
Hvad er det for en?For som sagt, så svært plejer det normalt ikke at være,
at finde driver til en Skærm.
mvh. Jama

Fra : Jesper Hartoft

Dato : 28-02-06 19:54

Jama skrev:
> Knægten har før spurgt om denne Skærm,men fik dengang ingen svarDerfor
> prøver jeg,.er det fordig
> Skærmen ikke er en rigtig Targa Skærm,jeg kan nemlig ikke finde driver til
> den hos fabrikanten

Du har normalt ikke brug for drivere til skærme.

> Targa.Og,hvorfor kan den ikke kan slukkes,det har jeg ikke set før.

Nogle skærme har ikke tænd/sluk knap. Det kan skyldes at de normalt
sælges sammen med computere hvor der er et ekstra strømudtag der så
slukker skærmen sammen med computeren.
Jeg kan anbefale en USB strømskinne i stil med denne:
http://www.energinordbutikken.dk/group.asp?group=1
De kan købes mange steder og så kan du slukke for højttalere og andet
ekstraudstyr samtidig.

Jesper \
København

Fjern UD fra min mail ved direkte svar

Fra : Jama

Dato : 01-03-06 01:13

> [...]
> http://www.energinordbutikken.dk/group.asp?group=1
> De kan købes mange steder og så kan du slukke for højttalere og andet

jeg takker for svaret.
mvh.jama