Skærme
Fijala 3554
Hvad "egner" denne skærm sig ikke til ?
Fra : Torben Brøndum

Dato : 20-02-06 13:18

Hej derude,

Vil denne skærm kunne anbefales til kontorbrug (ikke store grafikopgaver) -
jeg tænker på opdateringshastighed, kontrast/lysstyrke etc. ?

Skærm:

BTC 19"TFT L1952S, Sølv/Sort
Display farver: 16.7 mill.
Højtalere: Ja, indbygget
Max. opløsning: SXGA 1280 x 1024
Kontrast Ratio: 500:1
Lysstyrke: 300cd/m2
Response tid: 16ms
Input signal: Analog
VGA kompatible: VESA VGA/SVGA/XGA
Godkendt: TCO99, CE, FCC, UL, TUV
Garanti: 2 års garanti

Hvilke parametrer er (meget) væsentlige på en fladskærm ?

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Lasse

Dato : 21-02-06 11:56

Sikkert fin til almindeligt kontorbrug, men du kan ikke bruge de tekniske
specifikationer til ret meget...Den kan næppe bruges til spil, her er
opdateringshastigheden for langsom...

Hvis ikke skærmen er meget billig og kravene små ville jeg købe en anden,
mere kendt model, hvor man ved hvad man får for pengene...

Om ikke andet så prøv den før du køber...

mvh. Lasse