Skærme
Fijala 3554
Acer skærmproblemer
Fra : fikumdik@gmail.com

Dato : 19-02-06 16:14

Hej

Her til morgen fik jeg nedenstående problemer med min Acer TM 4000 LMI

Pludselig kom der nogle streger/små firkanter
(lyseblå) på min skærm, det samme ved yderskærmen.

Der sker ikke noget ved at vippe skærmen, men hvis man trykker hist og

pist
i bunden.

Hvad er problemet?, grafikkortet kan det sidde løst?

Mange hilsner

Mikael
Odense

Fra : Hagar

Dato : 19-02-06 16:48

<fikumdik@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

WAUVVV, langt om længe ramte du den rigtige gruppe, alle andre du har postet
i var forkerte.
Det kunne lyde som om der er noget galt med et kabel eller selve skærmen,
men prøv bare at tryk på dit grafikkort for at se om det kan komme til at
sidder bedre, det skader ikke.

Hagar