Skærme
Fijala 3554
Def 19" Xerox 8ms Lcd Skærm.
Fra : Bent

Dato : 12-02-06 17:49

Hej Gruppe.

Jeg har en skærm som subject, og den har jeg et lidt underligt problem med,
når det billede jeg bruger som wall paper på skrivebordet har været på nogen
tid, så kan jeg ligesom se et svagt aftryk af det når jeg er inde på andre
sider hvor der er store ensfarvede flader, Fx GOOGLE.
Jeg har fået skærmen byttet 3 gange!! på grund af nøjagtigt det samme
problem !!!
Jeg er blevet belært om at indebrændinger kommer der ikke på en Lcd skærm,
men hvad er det så ?
Det ter sig på den måde at hvis jeg Fx bruger et landskabs billede med træer
som Wall paper så kan jeg tydeligt se der hvor træ kronerne møder den lyse
himmel når jeg er på andre sider på nettet, næsten ligesom indebrændinger,
men det kan det efter sigende jo ikke være ! Er der nogen der kender til
dette problem ??

--

Mvh Bent M.

Fra : Daniel

Dato : 13-02-06 08:15

Hmm, din skærm bliver jo nok lidt varm, men nu når den er byttet 3 gange så
har du krav på en anden model, for det tyder på der er en fabriks fejl på
netop den model du kører med,