Skærme
Fijala 3554
media player 10 og samsung 730BF
Fra : U W

Dato : 09-02-06 11:16

Hey.
Jeg har lige købt og inst. ovenstående skærm og den er fin -MEN...Når
jeg skal se video hentet fra nettet eller fra min HD mangler jeg
billedet..Alt andet er der ?
Jeg har opdateret media player 10 i går og lige lidt hjalp det..
mvh
Ulrik

Fra : J.K.Arning

Dato : 09-02-06 21:08

On 09 Feb 2006 10:16:19 GMT, U W wrote:

> [...]
> billedet..Alt andet er der ?
> Jeg har opdateret media player 10 i går og lige lidt hjalp det..

Det er en software fejl .. hvad skulle det have med din skærm at gøre ?

--
:: J.K.Arning ::