Brænder - og især det program der har ændr~
Fra : René

Dato : 05-03-06 23:30

Det drejer sig Nero ver. 6.3.1.26, jeg skal have brændt en live mp3 skive,
og der skal jo ikke være pause mellem numrenme - ikke alle sammen i hvert
fald - men hvor er det lige jeg får Nero konfigget til at droppe de standard
2 sek. mellem numrene???

René
Ved godt det ikke lige er denne gr. - men det ku´ jo være der var nogle
venlige sjæle her.....

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 05-03-06 23:38

René skrev:

>men hvor er det lige jeg får Nero konfigget til at droppe de standard
>2 sek. mellem numrene???

Marker alle numrene - Højreklik - Egenskaber - og så skriv 0 ved pause

>Ved godt det ikke lige er denne gr.

Næ, en anden gang må du godt benytte dk.edb.hardware.drev.cd-rom når det
er cd-brænderprogrammer du vil snakke om.

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk