printer uden usb til usb-port
Fra : schlafen

Dato : 02-03-06 20:13

Jeg har en ældre, men rigtig god, Canon Laser printer der har kørt på en
stationær og nu gerne skulle benyttes på en bærbar uden printerport....

Har købt kabel "USB to Printer" hos T. Hansen og kan også se printer når jeg
slutter den til men kan ikke få kontakt til printer....øv

Forslag til at få det til at virke modtages gerne..

Fra : kent

Dato : 03-03-06 02:14

schlafen wrote:
> [...]
> slutter den til men kan ikke få kontakt til printer....øv
>
> Forslag til at få det til at virke modtages gerne..

Hvis jeg ellers husker rigtigt så skal kablet tilsluttes først uden
printeren, så controllerne i kablet bliver rigtigt indstaløleret.
Når dette er gjort så skal printeren tilsluttes via det nye kabel. I mit
tilfælde kunne jeg vælge i mellem en HP 820 Cxi og en 820 Cs (tror jeg
det var).
Det viste sig så, at jeg skulle vælge alternativet i stedet for det som
printeren egentlig hed for at det virkede rigtigt. Jeg ved ikke om du
har mulighed for at vælge i mellem flere type for samme printer, men
hvis du har så prøv en af de andre og se om dette ikke hjælper.
God fornøjelse.

Kent