Farvelaserprinter med automatisk duplex
Fra : Thomas Landberg

Dato : 01-03-06 18:11

Har i øjeblikket en HP color LaserJet 2550L som jeg er rimeligt tilfreds
med. Ville dog gerne have en printer i samme kvalitet, men som kunne køre
automatisk duplex. Hvilken skal jeg kigge nærmere på?

--

MVH

Thomas Landberg
www.landberg.dk - chiptuning udført i din indkørsel: 3.995kr inkl. moms.
Online salg af motorolie, autopærer, Sonax bilpleje osv. Introtilbud: 10 %
på alle Philips/Osram autopærer.

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 02-03-06 09:23

On Wed, 1 Mar 2006 18:10:33 +0100, "Thomas Landberg"
<thomasFJERN1DETTEVEDSVAR@landberg.dk> wrote:

>Har i øjeblikket en HP color LaserJet 2550L som jeg er rimeligt tilfreds
>med. Ville dog gerne have en printer i samme kvalitet, men som kunne køre
>automatisk duplex. Hvilken skal jeg kigge nærmere på?

Samsungs farvelasere kunne være et godt bud...

Fra : Thomas Landberg

Dato : 06-03-06 17:28

> Samsungs farvelasere kunne være et godt bud...

Et enkelt svar kunne det blive til, men du skal have tak. Eftersom du var
den eneste der svarede, vandt dit svar konkurrencen og en Samsung CLP-510N
er bestilt