Problemer med bluetooth-enhed?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 01-03-06 16:10

Efter at have installeret en bluetooth-enhed, Bluetooth USB Dongle BT3030
fra TECOM får jeg en fejlmelding som vist her, når jeg starter Windows:

http://claus.beyer.adr.dk/BTtray.pdf

Hvad kan jeg gøre for at bringe det omtalte problem i orden. Da det er
Bluetooth-trayen der ikke kan startes, kan jeg heller ikke få adgang til
bluetooth-programmet. Er der evt. en anden måde at få adgang til programmet
på?

(Sendt til både news:dk.edb.system.ms-windows og news:dk.edb.hardware)

På forhånd tak fort hjælpen

Claus

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 01-03-06 23:50

"Claus E Beyer" <ceb.news@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Bluetooth-trayen der ikke kan startes, kan jeg heller ikke få adgang til
> bluetooth-programmet. Er der evt. en anden måde at få adgang til

Prøv at gå ud hos producenten og se om ikke der ligger en nyere driver eller
en patch. Jeg har set en fejl som ligner ved installering af de bluetooth
dongler, som aldi solgte for nyligt. Der lå en patch hos producenten, som
klarede problemet.

Kurt

Fra : Claus E Beyer

Dato : 02-03-06 06:49

"Kurt B. Andersen" <kurtanospam@privat.dk> skrev i

> [...]
> installering af de bluetooth dongler, som aldi solgte for nyligt. Der
> lå en patch hos producenten, som klarede problemet.

Jeg fandt på et tidspunkt en nyere udgave af softwareprogrammet, men med
det kom der en fejlmelding om at der ikke var licens til at bruge hardwaren
sammen med programmet.

-cb

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 02-03-06 19:12

> Jeg fandt på et tidspunkt en nyere udgave af softwareprogrammet, men med
> det kom der en fejlmelding om at der ikke var licens til at bruge
> [...]
Ja, sådan kan man ind i mellem køre i ring. Jeg har desværre ingen forslag.
Dog kunne man forsøge at få kontakt med importøren eller fabrikanten og
foreholde dem problemet.

Kurt

Fra : Claus E Beyer

Dato : 01-03-06 16:15

> [...]

> Bluetooth-trayen der ikke kan startes, kan jeg heller ikke få adgang
> til bluetooth-programmet. Er der evt. en anden måde at få adgang til

Jeg bruger Win2000.

-cb