Pixma 4200 - billigste blæk i øjeblikket?
Fra : Klaus H

Dato : 28-02-06 21:22

Hejsa.

Hvor er blækpatroner til Pixma 4200 billigst i øjeblikket?

Har tidligere fået leveret fra firma i Esbjerg. Nogen der kender dette
firma. Har glemt navnet.

Klaus H

Fra : Max

Dato : 28-02-06 21:39

Hej Klaus

> Hvor er blækpatroner til Pixma 4200 billigst i øjeblikket?

Check Edbpriser.

Mvh Max

Fra : Charlotte

Dato : 01-03-06 05:06

">

http://www.mcs-data.dk/showmodel.php?model=PIXMA%20IP4200
er det billigste jeg har fundet, edb priser kan du ikke rigtig regne med da
der mangler en del forhandlere.

charlotte

Fra : Elværkstedet

Dato : 01-03-06 07:09

"Charlotte" <CharlotteFJERN@FJERN5750.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> >
> http://www.mcs-data.dk/showmodel.php?model=PIXMA%20IP4200
> er det billigste jeg har fundet, edb priser kan du ikke rigtig regne med

Tak, Charlotte. Det var det firma jeg var ude efter.

mvh

Klaus H