Ekstra USB porte
Fra : Karsten Jensen

Dato : 26-02-06 19:50

Jeg står og skal købe et PCI kort med 4 ekstra USB2 porte. Jeg har 4 USB2 i
forvejen i PCen. Jeg kører XP SP2. Er der noget jeg skal være opmærksom på,
eller vil det bare fungere uden videre?.

Mvh.

Karsten

Fra : Martin Sørensen

Dato : 26-02-06 19:53

> Jeg står og skal købe et PCI kort med 4 ekstra USB2 porte. Jeg har 4
> USB2 i forvejen i PCen. Jeg kører XP SP2. Er der noget jeg skal være
> opmærksom på, eller vil det bare fungere uden videre?.

Så længe du installerer den driver der hører til kortet, så skulle der ikke
være mere i det..

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Karsten Jensen

Dato : 26-02-06 20:01

"Martin Sørensen" <mos@laxity.dk.invalid> skrev:

> Så længe du installerer den driver der hører til kortet, så skulle der
> ikke være mere i det..

OK. Jeg takker for svaret

Mvh.

Karsten

Fra : Michael Westi

Dato : 27-02-06 22:50

"Karsten Jensen" <okokokokokok@invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> i forvejen i PCen. Jeg kører XP SP2. Er der noget jeg skal være opmærksom
> på, eller vil det bare fungere uden videre?.

Jeg smækkede et ekstra PCI/USB 2.0 kort i min maskine (XP SP2).
Den funkede fint uden problemer. Skulle ikke engang installere driver.
XP´en ordnede det selv

Mvh Michael