Fladskærm (og harddisk) til både analog og~
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 23-02-06 09:48

Jeg fik at vide i går at en fladskærm normalt (hér var der tale om en 1 år
gammel Samsung) er til både analogt og digitalt bundkort (-stik) - er détte
rigtigt?

Samtidig fik jeg også at vide at hvis jeg skifter mit (5-6 år gamle)
bundkort vil der på det nye bundkort også være stik til både den nye og den
gamle harddisk-standard - er détte også rigtigt?

På forhånd tak
Hans

Fra : Anders Majland

Dato : 23-02-06 10:37

> Jeg fik at vide i går at en fladskærm normalt (hér var der tale om en 1 år
> gammel Samsung) er til både analogt og digitalt bundkort (-stik) - er
> détte rigtigt?

Det kan det være - men det afhænger af modellen.

> Samtidig fik jeg også at vide at hvis jeg skifter mit (5-6 år gamle)
> bundkort vil der på det nye bundkort også være stik til både den nye og
> den gamle harddisk-standard - er détte også rigtigt?

Det kan det værre - Du kan vælget et bundkort der understøtter det. Men du
kan også bare installere et pci kort der giver dig sata eller en adapter fra
sata til udb2 eller firewire.

Måske det var nemmere du skrev hvad det er du ønsker ?

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 23-02-06 11:02

Anders Majland skrev:

> Det kan det være - men det afhænger af modellen.

Okay - jeg spørger specifikt i forretningen hvis jeg køber en

> Det kan det værre - Du kan vælget et bundkort der understøtter det.
> Men du kan også bare installere et pci kort der giver dig sata eller
> en adapter fra sata til udb2 eller firewire.

Okay

> Måske det var nemmere du skrev hvad det er du ønsker ?

Jeg ønsker at anskaffe endnu en harddisk som passer til det 5-6 år gamle
bundkort jeg har - og vil godt ha muligheden for at fortsætte med de så ialt
2 gamle harddiske på et helt nyt bundkort hvis det gamle en dag skulle stå
af - håber det var forståeligt
Hans

Fra : Kim

Dato : 23-02-06 10:51

On Thu, 23 Feb 2006 09:48:15 +0100, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

>Jeg fik at vide i går at en fladskærm normalt (hér var der tale om en 1 år
>gammel Samsung) er til både analogt og digitalt bundkort (-stik) - er détte
>rigtigt?

Ikke nødvendigvis.

Spørg i den rette gruppe : news:dk.edb.hardware.skaerm

>Samtidig fik jeg også at vide at hvis jeg skifter mit (5-6 år gamle)
>bundkort vil der på det nye bundkort også være stik til både den nye og den
>gamle harddisk-standard - er détte også rigtigt?

Sandsynligvis.

Spørg i den rette gruppe : news:dk.edb.hardware.bundkort

fut : dk.admin.netikette

--
Kim

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 23-02-06 11:14

Kim skrev:

> Ikke nødvendigvis.

Okay

> Spørg i den rette gruppe : news:dk.edb.hardware.skaerm

Kendte desværre ikke eksistensen af gruppen.

> Sandsynligvis.

Okay

> Spørg i den rette gruppe : news:dk.edb.hardware.bundkort

Kendte desværre heller ikke eksistensen af dénne gruppe.

> fut : dk.admin.netikette

Aha?
Hans