logitech dinovo keyboard
Fra : Jacob Olsen

Dato : 22-02-06 12:11

Det virker såén set fint nok engang imellem

Men trykker jeg på mediaknappen på padén, så kommer der ikke en afspiller
frem, og jeg kan heller ikke vælge nogen i setpoint. Men jeg kan godt se
sang tekster og mute, og skrue op og ned for lyd.. Hvorfor kan jeg ikke
assigne en player til knappen. Jeg har både winamp 5 og medieplayer 10 på...

Fra : co@ch [4130]

Dato : 22-02-06 13:06

"Jacob Olsen" <jeo(@)post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sang tekster og mute, og skrue op og ned for lyd.. Hvorfor kan jeg ikke
> assigne en player til knappen. Jeg har både winamp 5 og medieplayer 10

Du skal ind i Setpoint > Tastatur > øverste faneblad.

I punkt "3. vælg funktion" skal du vælge "start program"
I 3a. skal du finde programmet.

mvh
Bri@n

Fra : Jacob Olsen