Abit driver
Fra : Hagar

Dato : 21-02-06 01:21

Hej i gruppen

Jeg ved ikke om dette er lige på grænsen til OT, eller måske er OT.

Jeg har forsøgt at hente en lyd driver til mit Abit ic7-max3 bundkort, den
er på 30 Mb, men jeg når ikke mere end knap 4 Mb så får jeg ikke mere hjem.
Jeg har forsøgt flere gange med samme resultat.
Skulle der være en venlig sjæl der eventuelt har denne fil, eller lige frem
vil prøve at hente den, og så maile mig den, eller poste den i dk.binaer ?
Jeg vil bukke og neje hvis der er en der vil være mig behjælpelig.
Det drejer sig om denne fil
http://www.abit-usa.com/downloads/downloads.php?file=ftp://ftp-usa.abit.com.tw/pub/download/driver2/realtek_audio/ac97/a376.zip

Hagar

Fra : Hagar

Dato : 21-02-06 02:39

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> frem vil prøve at hente den, og så maile mig den, eller poste den i
> dk.binaer ? Jeg vil bukke og neje hvis der er en der vil være mig

Jeg har fundet filen et andet sted, på en eller anden asiatisk hjemmeside.

Hagar