Q: Adapter LPT printer til USB port
Fra : Wolle

Dato : 20-02-06 20:34

Hej.

Kan en gammel Canon BJC4300 printer (LPT port) køre på en USB tilslutning på
en ny bærbar via adapter?
Hvis ja - hvilken adapter skal jeg anskaffe?

Mvh. Wolle

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 20-02-06 20:53

http://www.sandberg.it/worldwide/prod.asp?prod=133-00

http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=780068
--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Fra : Wolle

Dato : 20-02-06 21:52

:

> http://www.sandberg.it/worldwide/prod.asp?prod=133-00
>
> http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=780068
> --
> Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Tusind tak, Michael

Mvh. Ole

Fra : CopyCat

Dato : 21-02-06 18:01

> Kan en gammel Canon BJC4300 printer (LPT port) køre på en USB tilslutning

> en ny bærbar via adapter?
> Hvis ja - hvilken adapter skal jeg anskaffe?

Personligt ville jeg foretrække en printserver ...

hvis du alligevel har netværk og flere computere i huset så er det jo lidt
smart at man kan printe ud fra alle computere ..

~~Frank .,