Canon Pixma ip5200 printer
Fra : Tintin

Dato : 19-02-06 13:59

Hej

Fåes der uorginale blækpatroner til Canon Pixma ip5200 eller kommer de til
denne printer ?

Mvh Steen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 19-02-06 14:08

Tintin wrote:
> Fåes der uorginale blækpatroner til Canon Pixma ip5200 eller kommer
> de til denne printer ?

Ikke endnu - men de har i længere tid været "lige på trapperne"

Men det skulle være muligt at snyde chippen og genopfylde dem selv - men det
er kun hvad jeg har læst her - jeg har ikke selv prøvet, da jeg "kun" har en
IP4000

Jan

Fra : Nick

Dato : 19-02-06 15:12

> [...]
> det er kun hvad jeg har læst her - jeg har ikke selv prøvet, da jeg "kun"

Man kan sagtens genfylde dem selv. Men chippen vil registrere det og når man
tænder for printeren vil den bede brugeren om at klikke OK til at man har
forstået, at Canon ikke mere vil yde garanti/reklamationsret på dyret...

Desuden er det den vigtige ting, at den så ikke mere vil holde øje med
blækniveauet. Dvs. at man selv skal kigge engang imellem og fylde på når det
er ved at være de sidste dråbers tid. Og det ER vigtigt, eftersom
printerhovedet brænder sammen hvis man løber tør i en patron!

Men bortset fra disse to ting, går det nemt nok.

/Nick

Fra : Anders Pedersen

Dato : 20-02-06 17:17

De er ikke kommet endnu. Men skulle komme engang i Marts ifølge det
sidste jeg har læst. Der skulle os komme en Chipresetter til den også.