Epson R300 Problemer
Fra : Psypher

Dato : 19-02-06 00:31

Hejsa.

Har købt sådan en printer men jeg kan ikke finde ud af at printe på cd/dvd,
det vil sige jeg kan godt få print på noget af skiven men ikke det hele,
hvad går der galt??
Jeg bruger Nero 6.6 tror jeg den hedder.

nogen der kan hjælpe??

Mvh Lars

Fra : T.

Dato : 19-02-06 12:25

"Psypher" <ask@for.it> skrev i en meddelelse
> [...]
> hele, hvad går der galt??
> Jeg bruger Nero 6.6 tror jeg den hedder.

Prøv at bruge det program der hører med printeren, har selv købt en r220 og
den printer uden problemer.
Dog skal den lige indstille sig ved den første skive, men derefter er der
ingen problemer.

Hilsen

Fra : Psypher

Dato : 19-02-06 14:34

> [...]
> og den printer uden problemer.
> Dog skal den lige indstille sig ved den første skive, men derefter er der

Hmm jeg kan ikke finde print cd på den skive der følger med.
og man kan ikke lige umiddelbart downloade programmet fra epsons
hjemmeside.

Mvh Lars

Fra : T.

Dato : 19-02-06 15:54

> Hmm jeg kan ikke finde print cd på den skive der følger med.
> og man kan ikke lige umiddelbart downloade programmet fra epsons
> hjemmeside.
>
> Mvh Lars
Det du skal bruge fra softwaren hedder noget med Epson print CD, det hedder
det på min.

Hilsen