logitech mx610
Fra : jowda

Dato : 18-02-06 14:02

Jeg har lige købt en logitech mx610.
http://reviews.cnet.com/Logitech_MX610_laser_cordless_mouse/4505-3148_7-31514757.html

Men musen hakker når jeg køre den hurtigt hen over skærmen, somom den ikke
kan følge med .

Måske det kan have noget at gøre med at jeg ikke kunne læse den driver-cd
der fulgte med, så jeg hentede bare denne
http://www.logitech.com/index.cfm/downloads/software/DK/DA,CRID=1792,contentid=11014

Og den er også installeret. Dog kan jeg stadig ikke se nogen steder hvordan
jeg programmer diverse knapper, skulle jeg installere noget andet.

/me

Fra : Sune Storgaard

Dato : 18-02-06 17:32

jowda wrote:
> [...]
>
> Men musen hakker når jeg køre den hurtigt hen over skærmen, somom den

Brug værktøjet USBMRS11.exe (google..) til at ændre fra 125Hz til 250 eller
500.