Hjælp jeg har fået et drev mere en der er ~
Fra : EXIT

Dato : 15-02-06 22:09

Jeg har et problem jeg har fået et SCSIVAX DVD/CD-ROM SCSI CdRom Device
Men det er vel noget visuelt for jeg har kun alm. drev 1 DVD + 1 DVD brænder
altså 2 drev ikke 3 drev.
er der nogen der har prøvet dette jeg har en lumsk mistanke til Pinnacle
Studio 9..

Fra : Søren Nielsen

Dato : 15-02-06 22:41

EXIT wrote:
> [...]
> DVD
> brænder altså 2 drev ikke 3 drev.
> er der nogen der har prøvet dette jeg har en lumsk mistanke til

Du har ikke et eller andet program installeret (Deamon Tool, Nero, etc) som
kunne tænkes at have oprettet et virtuelt drev? Om Pinnacle Studio kan, tør
jeg ikke sige....

Søren