USB Dongle
Fra : tr

Dato : 15-02-06 21:06

Hej.
Jeg har installeret en USB Dongle, men jeg har problemer med den. Den virker
kun den ene vej nemlig fra pc til mobil. Vil jeg sende noget fra mobilen kan
jeg se donglen lige blinker et par gange, hvorefter jeg får en meddellelse
på mobilen "forbindelse mislykkedes"
Hvad har jeg evt. gjort forkert eller har nogen en ide om hvad der kan være
galt?
Mvh tr

Fra : www.mamegames.dk

Dato : 16-02-06 01:27

hva er det for en mobil ?
nokia har pc suite, til komunikation med mobilen, og det virker fint med en
bluetooth dongle.

PC Suite kan hentes gratis på nokia´s hjemmeside, så mon ikke der findes
noget til din mobil også.

Fra : tr

Dato : 16-02-06 20:37

Fra : www.mamegames.dk

Dato : 16-02-06 23:29

prøver lige igen, hvad er det for en mobil ?
Mærke og nummer, eks. Nokia, Panasonic, LG, Siemens, find selv på flere.

Fra : tr

Dato : 24-02-06 18:03

Hej
Jeg har en lg tlf U8380