Spørgsmål vedr. Canon CanoScan 4200F
Fra : Kent

Dato : 15-02-06 13:38

Hej

Jeg har lige købt mig en Canon CanoScan 4200f scanner, og
jeg har med det samme fået gode resultater. Den er rigtig god .

Denne:
http://www.canon.dk/for_home/product_finder/scanners/flatbed_with_film_scanning/canoscan4200f/index.asp

Men der er noget, jeg meget gerne ville have, der skulle kunne
lade sig gøre.......

Efter mange forsøgsscanninger, har jeg fundet ud af, at scannerens
støv/ridser-reduktion er helt utrolig effektiv, når den er sat
på højeste niveau. Jeg har scannet en del fotos med denne
reduktion slået til, og selvom jeg virkelig studerer scanningerne
helt ned til mindste detalje på skærmen, kan jeg ikke se, at
billedets skarbhed har lidt overlast på nogen måde. Faktisk kan
jeg ikke se den mindste ændring - men støvet er bare væk .
Det er jeg rimeligt imponeret over.

Men til spørgsmålet! Jeg ville jo gerne kunne slå støv-reduktionen
til også, når jeg laver multiscanninger. Altså når jeg smider flere
fotos i scanneren samtidigt, så scanneren kan scanne hvert enkelt
billede og gemme dem så selvstændige filer. Det sparer meget tid.
Men jeg kan IKKE finde ud af at slå støv-reduktionen til! Det
må kunne lade sig gøre. Hvis ikke i softwaren, så måske i en
ini-fil eller noget. Ville også gerne kunne lave multiscanninger
i højere opløsning end 600.

Kommentarer???

Håber nogle kan hjælpe mig.

Vh
Kent

Fra : Kent

Dato : 15-02-06 23:18

"Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> må kunne lade sig gøre. Hvis ikke i softwaren, så måske i en
> ini-fil eller noget. Ville også gerne kunne lave multiscanninger

Jeg håber rigtigt meget, at nogle vil svare mig! .

Kent.