kopiere en usb dongle
Fra : Johnny B [2000]

Dato : 13-02-06 14:58

kan det lade sig gøre at kopiere en usb dongle med en key til at prg., jeg
vil gerne kunne bruge den hjemme også ?

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Max

Dato : 13-02-06 15:46

Hej Johnny

> kan det lade sig gøre at kopiere en usb dongle med en key til at
> prg., jeg vil gerne kunne bruge den hjemme også ?

Det er jo netop derfor du får en dongle, altså at kunne
transportere den så du kan bruge dit software overalt.

Mvh Max

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 13-02-06 15:51

jamen det er kun nøglen der "gemmes" på den usb dongle, jeg vil gerne kunne
"lege" med programmet i weekenden og ikke kun på jobbet.

Fra : Max

Dato : 13-02-06 15:55

Hej Johnny

> jamen det er kun nøglen der "gemmes" på den usb dongle, jeg vil gerne
> kunne "lege" med programmet i weekenden og ikke kun på jobbet.

Det er jo det jeg mener, tag donglen med hjem.

Mvh Max

Fra : Max

Dato : 13-02-06 16:15

Hej Johnny

> jamen spørgsmålet er jo ... om den kan kopieres ?

Nej, det kan den ikke.

Mvh Max

Fra : Henning

Dato : 13-02-06 17:17

On Mon, 13 Feb 2006 16:04:00 +0100, "Johnny B [2000]"
<KAGEN_I_DÅSENjohnnyb2000@gmail.com> wrote:

>jamen spørgsmålet er jo ... om den kan kopieres ?

Alt kan kopieres, det er bare et spørgsmål om at omgå beskyttelsen.
Søg på google på hack, crack osv. så kommer du (måske) længere...

--
Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Søren Nielsen

Dato : 13-02-06 18:08

Henning wrote:

> Alt kan kopieres, det er bare et spørgsmål om at omgå beskyttelsen.
> Søg på google på hack, crack osv. så kommer du (måske) længere...

Er fidusen med en dongle ikke lige præcis, at den *ikke* kan kopieres?

Søren

Fra : Martin Sørensen

Dato : 13-02-06 18:11

> Er fidusen med en dongle ikke lige præcis, at den *ikke* kan kopieres?

Fidusen er at den er svær at kopiere, men intet er umuligt.. I praksis er
det dog ofte nemmere blot at modificere det program der forsøger at tilgå
donglen og bryde beskyttelsen ad den vej.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Søren Nielsen

Dato : 13-02-06 18:28

Martin Sørensen wrote:

> Fidusen er at den er svær at kopiere, men intet er umuligt.. I
> praksis er det dog ofte nemmere blot at modificere det program der
> forsøger at tilgå donglen og bryde beskyttelsen ad den vej.

Noget ala overskrive .exe-filer eller sådan noget?

Søren

Fra : Holst

Dato : 13-02-06 16:03

Johnny B [2000] wrote:

> jamen det er kun nøglen der "gemmes" på den usb dongle, jeg vil gerne kunne
> "lege" med programmet i weekenden og ikke kun på jobbet.

Ja, men så kan du jo tage donglen med hjem, ik'?