Splintret CD i CD-rom drev i PC.
Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 12-02-06 23:00

Hej

Så skete det der ikke kunne ske (iflg. Mythbusters).
En cd blev forvandlet til splinter i drevet.
Det skal lige siges, at jeg ikke var tilstede da det skete, har dog drevet +
næsten alle splinterne.
Pigen er ved at starte Sims op, da der lyder et brag fra drevet.
Hun når at dukke sig (computeren står på bordet), hører noget der hvisler
forbi kinden.
Der flyver splinter om ørerne på hende.
De finder splinter 3 - 4m fra computeren.
Frontlågen på drevet bliver også samlet op fra gulvet.

Hvordan kan det ske?
Drevet er et 52-speed drev, hvis det gør nogen forskel.
Der var ' vistnok ' observeret en lille revne inde ved midten af skiven.

Hvis det er af interesse kan jeg tage billeder af skiven.
Der er ingen synlige skader inde i drevet.

Forskrækket?
Jeg er blevet lidt forskrækket.

Har andre oplevet noget der ligner?

--