Canon printer ikke rød ordentligt ud.
Fra : "Lars Christensen [6~

Dato : 12-02-06 16:36

Hej.

Jeg har en Canon MPC190. som ikke længere printer rød ud i den øverste
del af hver "linie" (når hovedet kører hen over papiret). Jeg har
forsøgt at rense hovedet med de indbyggede funktioner, samt haft
hovedet til at stå i Isopropanol 1 times tid. Det gjorde at printene
blev noget bedre, men altså fortsat uden at den røde printes rigtigt ud.
Nogen der har en rigtig god idé, for det virker jo ikke som om det er
noget der kan renses væk?

Lars

Fra : JJ

Dato : 12-02-06 16:42

"Lars Christensen [6720] <lac@tagdettevækfanonet.dk>" <Lars Christensen
[6720] =?iso-8859-1?Q?<lac@tagdettev=E6kfanonet.dk>?=> wrote in message
> [...]
> blev noget bedre, men altså fortsat uden at den røde printes rigtigt ud.
> Nogen der har en rigtig god idé, for det virker jo ikke som om det er

Nyt Printer hoved
Jj

Fra : "Lars Christensen [6~

Dato : 12-02-06 21:54

JJ skrev:
> Nyt Printer hoved
> Jj

Øv.
Det var det jeg frygtede, men har da fundet et nyt på eBay Tyskland til
små penge.

Jeg takker for rådet.

Lars